امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
این هفته در «اسلام دات کام»؛
این هفته در «اسلام دات کام»؛

توصیف حضرت عیسی(ع) در قرآن

مشاهده ۳۹۶
۱۳۹۹/۰۴/۲۴- ۱۳:۲۳
تعداد بازدید:396

برنامه «اسلام دات کام» (Islampuntocom) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی در این قسمت به مقام حضرت عیسی(ع) در قرآن، از منظر اسلام می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «اسلام دات کام» در هر قسمت به موضوعات اساسی دین اسلام می‌پردازد و این بار موضوع توصیف عیسی در قرآن را بررسی می‎کند.
عیسی (ع)، پیام‌رسان مسیحیت، از جایگاه والا و ویژه‌ای در بین مسلمانان برخوردار است. این برجستگی ویژه به این دلیل است که قرآن، کتاب مقدس مسلمانان در مناسبت‌های مختلف، بیش از 10 بار نام این پیامبر را ذکر و تأیید کرده که وی توسط خداوند به عنوان پیامبر برگزیده شده است، علاوه بر این، برخی از او، معجزات و آموزه‌هایش برای انسان می‎گویند.
در این برنامه عنوان می‌شود که قرآن کریم عیسی (ع) را به عنوان یک مرد مقدس و عادل معرفی می‌کند و همچنین یکی از شریف‌ترین و نزدیکان خدا در این دنیا و آخرت است. او یک نشانه الهی برای مردم بود. در قرآن از معجزات او مانند صحبت در گهواره و کودکی، زنده کردن مردگان، شفای بیمار و شفای نابینا یاد شده است.
در قرآن همچنین بیان شده است که عیسی (ع) هرگز کشته ویا به صلیب کشیده نشد، بلکه به بهشت صعود کرد و اکنون در کنار خدا است.
«اسلام دات کام» به تهیه‎کنندگی روح‎الله محقق و با اجرای سهیل اسعد، چهارشنبه ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه هیسپان‎تی‎وی پخش و پنجشنبه ساعت 20:30 و جمعه ساعات 4:30، 10:30 بازپخش می‌شود.

امتیاز شما