امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

روایت برنامه مهمات از بزرگترین نبرد

مشاهده ۵۱۰
۱۳۹۹/۰۴/۲۵- ۱۱:۴۹

امیرسرتیپ دربندی از ابعاد بزرگترین نبرد موتوریزه نیروهای مسلح ایران در جنگ 8 ساله می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در هفتمین قسمت از برنامه «مهمات» که امروز چهارشنبه 25 تیر، ساعت 30 : 17 دقیقه پخش می‌شود، سرتیپ دربندی، درباره عملیات «نصر 7» که در دوران دفاع مقدس، به مدت 3 روز در دی ماه 59 (منطقه جنوب اهواز تا دشت آزادگان استان خوزستان) انجام شد، صحبت می‌کند. همچنین در بخش شهدای شاخص برنامه «مهمات» با شهید (علی عرب) بسیجی 16 ساله‎ای که ققنوس دفاع مقدس لقب گرفته است بیشتر آشنا می‌شویم.
معرفی 10 خودروی زرهی ایران در نبرد با رژیم بعث عراق، نگاهی به پدیده راهپیمایی و نقش هلال احمر از دیگر بخش‌های برنامه این هفته «مهمات» است. مجله تصویری «مهمات» به کارگردانی سید احمد موسویان و سید صادق شهربانویی سعی دارد با شیوه‌ای نو و نگاهی تحلیلی دفاع مقدس مردم ایران را از جنبه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به نسل چهارم انقلاب معرفی کند.
این برنامه که با اجرای آقایان صمدی، زین العابدین تقی پور، شهبازی و سید هادی موسوی تقدیم بینندگان می‌شود دارای بخش‌های متعددی است که بررسی عملیات‎های مهم، روایت مهمان، معرفی شهدای خاص، پدیدار شناسی فرهنگی، قصه‎خوانی، ناشنیده‌ها، تصاویری از پشت جبهه و تاپ 10 از جمله این بخش‌ها است.
مجموعه برنامه «مهمات» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صداوسیماست که به تهیه‌کنندگی سید احمد موسویان در 26 قسمت 55 دقیقه‌ای ساخته شده است و چهارشنبه‌ها، ساعت 45 : 17 از شبکه یک پخش می‌شود.

امتیاز شما