امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تأکید نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر نقش رسانه استانی در مهار کرونا

مشاهده ۳۶۶
۱۳۹۹/۰۴/۲۸- ۱۰:۴۸

آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اراک از تلاش‌های شبانه روزی صداوسیما در گاهی بخشی و اطلاع‌رسانی از خطرات ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آیت‌الله دری نجف آبادی در دیدار بامدیرکل صداوسیمای استان مرکزی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روز صداوسیما در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خطرات ویروس کرونا تصریح کرد: «صدا وسیما به عنوان رسانه فرهنگ‎ساز می‎تواند در ترویج استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مردم نقش موثری داشته باشد.

 وی خانواده را مقدس‎ترین، بزرگترین و با ارزش ترین نهادی دانست و افزود: هیچ بنایی در اسلام برتر از خانواده نیست و نقش خانواده در تربیت فرزندان بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به  هفته عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب برای خانواده‌ها یک سرمایه است  و نباید اجازه دهیم این سرمایه از بین برود.

دبیقی، مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از برنامه‌های تولیدی هفته عفاف و حجاب گفت: تولید 955 دقیقه برنامه با 9 عنوان و تعداد 63 برنامه رادیویی، تولید 770 دقیقه با 20 عنوان و47 برنامه تلویزیونی و 200 دقیقه با 9 ساختار و 130 خبر در ارتباط با هفته گرامیداشت عفاف و حجاب در استان، از جمله عملکرد شبکه آفتاب و رسانه استانی در این هفته بوده است.

دبیقی در ادامه افزود: خوشبختانه با همدلی و همراهی مردم و مسئولان ویروس کرونا در استان مدیریت شده و اکنون استان مرکزی جزء چند استان آخر کشور است.

وی افزود: همکاران ما در سازمان صداوسیما در ایام کرونایی پا به پای کادر درمانی برای مبارزه با این ویروس منحوس تلاش کردند و به لطف خدا و همکاری مردم شریف اتفاقات بسیار خوبی را نیز در این خصوص رقم زدند.

امتیاز شما