امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت سردبیر جام جم

مشاهده ۵۷۶
۱۳۹۹/۰۴/۳۰- ۱۶:۵۴

رئیس رسانه ملی با ارسال پیامی، درگذشت روح‌الله رجایی، سردبیر روزنامه جام جم را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن این پیام به شرح زیر است:

انالله اناالیه راجعون

درگذشت آقای روح الله رجایی، سردبیر روزنامه جام جم را به تلاشگران حوزه رسانه و اهالی مطبوعات تسلیت عرض می‌کنم. روح الله عزیز، دلاورانه در جهاد رسانه ای علیه کرونا به میدان آمد و علاوه بر کار در عرصه رسانه، لحظه ای در خدمت خالصانه به مردم و رفع مشکلات آنها غفلت نکرد. از درگاه خداوند تعالی برای این روزنامه نگار عاشق اهل بیت(ع)،علو درجات و برای بازماندگان به ویژه پدر، مادر، همسر و سه فرزند عزیز او صبر و اجر مسئلت دارم.

علی عسکری

رئیس سازمان صداوسیما


روح‌الله رجایی، 39 ساله، مسافر همیشگی اربعین، پدر سه فرزند و سردبیر روزنامه جام جم با کوله باری از عشق به ائمه اطهار(ع) در آستانه سالروز شهادت جوان‌ترین امام، حضرت جواد علیه السلام از میان ما رفت.

رجایی از اسفند پارسال، سردبیری روزنامه جام جم را برعهده گرفته بود. او که دکترای علوم ارتباطات داشت با سالها حضور در نشریات همشهری جوان، همشهری، تهران امروز و معاونت اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر و معاونت روابط عمومی‌پژوهشگاه علوم انسانی، روزنامه نگاری شناخته شده در بین اهالی مطبوعات و رسانه بود.

روح الله رجایی از هفته قبل درگیر کرونا شد. او را در آی سی یوی بیمارستان نورافشار بستری کردند. او بامداد امروز سی ام تیر به جوار حق تعالی شتافت. از روح الله رجایی دو پسر به نام های حسام الدین و شهاب الدین و دختری هفت ماهه به نام نرگس به یادگار مانده است.

امتیاز شما