امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‌های شبکه قزوین در روز ازدواج

مشاهده ۸۶۵
۱۳۹۹/۰۴/۳۱- ۱۴:۰۳

به‎مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در ویژه برنامه «طوبی» زندگی مشترک زوج جوان قزوینی آغاز می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این ویژه برنامه با هدف معرفی سیره و روش علوی در مقوله ازدواج، ترویج ازدواج آسان و فرهنگ‌سازی چگونگی مقابله با ویروس کرونا از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

رویکرد این ویژه برنامه معرفی زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به‎عنوان الگوی یک ازدواج موفق و آسان است که از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین روی آنتن می‎رود.
ویژه برنامه «طوبی» علاوه بر حضور زوج جوان برای آغاز زندگی مشترک شامل بخش‎های مختلفی همچون ارتباط مستقیم با بیمارستان‌های سطح استان برای اطلاع از وضعیت بیماران کرونایی، مولودی‎خوانی، نغمه‌های  مذهبی، شعر، گفتگوی کارشناسی و مصاحبه مردمی می‌باشد. این ویژه برنامه سه شنبه شب ساعت 21 به تهیه کنندگی حجت الاسلام مهدی احمدی، کارگردانی کیانوش بهاروند، نویسندگی خانم ربانی و اجرای حجت‌الاسلام محمدی به مدت 60 دقیقه از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

برنامه‌های روزانه و شبانه خود برنامه‌های «زندگی سلام»، «کلبه مهر»، «در مسیر بندگی»، «چکامه»، «تیک تاک»«دیماج» و «گرده مله» رادیو قزوین هم همراه با بخش‌های متنوعی همچون اطلاع‌رسانی برنامه‌های فرهنگی در سطح استان به مناسبت روز ازدواج از طریق ارتباط تلفنی با مسئولان، گفت‎وگو با مردم با هدف ترویج فرهنگ ازدواج به سبک اسلامی- ایرانی و تشکیل خانواده سالم تقدیم شنوندگان می‎شود.
همچنین آشناسازی مخاطبان با گوشه‌هایی از سبک زندگی مشترک حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) و ترغیب خانواده‌ها به برگزاری آسان ازدواج فرزندان و بررسی آسیب‌های سختگیرانه و نابجا در ازدواج نیز از دیگر موضوعاتی است که در این برنامه‎ها به‎آن‎ها پرداخته خواهد شد.

امتیاز شما