امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مشارکت سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان اصفهان برای خرید واحد سیار

مشاهده ۱۱۴۹
۱۳۹۹/۰۵/۰۱- ۰۸:۴۱

سازمان مدیریت برنامه‎ریزی استان اصفهان و صداوسیمای این استان برای مشارکت در زمینه خرید واحد سیار HD تفاهم‌نامه‌ امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس سازمان  مدیریت برنامه‎ریزی  استان و مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در نشستی برای خرید واحد سیار 9 دوربینه HD به مبلغ 26 میلیارد تومان، با مشارکت 50 درصد سازمان مدیریت برنامه و بودجه اصفهان و  50 درصد معاونت توسعه و فناوری سازمان صداوسیما، تفاهم‌نامه نوشتند.
در این نشست  که در سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان برگزار شد، عبدالحسینی مدیرکل  مرکز اصفهان گفت: برای رسیدن به زیرساخت‎ها و ظرفیت‎های لازم به کمک‎‎های تهران و استان نیاز داریم و با راه‎اندازی واحد سیار 9 دوربینه HDمجهز به تکنولوژی روز دنیا، دیگر برای پوشش برنامه‌هایی که استاندارد بین‎المللی دارند، نیازی به آوردن واحدسیار HD از تهران نیست.
نعمت‎الله اکبری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان اصفهان نیز گفت: بر اساس این تفاهم‎نامه توافق شد بخشی از نیازهای اجتناب ناپذیر مرکز اصفهان به ویژه بودجه تجهیز واحد سیار این مرکز را تا پایان امسال تامین کنیم.
محمدباقر درویش امیری، مدیرکل برنامه‎ریزی و نظارت معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی هم در این نشست گفت: تجهیز واحد سیار مرکز اصفهان از الزامات اساسی و زیرساخت‎های صداوسیمای مرکز اصفهان است و تا پایان سال، این واحد را در اختیار مرکز اصفهان قرار می‎دهیم.
وی در ادامه افزود: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت توسعه شبکه‌های آموزش و سلامت، تقویت بنیه اعتبارات استان‌ها برای پوشش شبکه‌های دیجیتال در دستور کار قرار گرفته و گام‎های مناسبی هم در این  زمینه برداشته شده است.

تصاویر

امتیاز شما