امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
آخرین یافته‌ها در خصوص کووید 19؛
آخرین یافته‌ها در خصوص کووید 19؛

«شما بپرسید» به طور هم‌زمان از همه رادیوهای استانی شنیده می‎شود

مشاهده ۱۳۰۱
۱۳۹۹/۰۵/۰۱- ۱۵:۴۵
تعداد بازدید:1301

«شما بپرسید» نام برنامه‎ای است که پخش آن از چهارم مرداد 99، به طور هم‎زمان از تمامی‌ شبکه‌های رادیویی استانی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه بهترین و مجرب‎ترین پزشکان در سراسر کشور، آماده پاسخگویی به هم‎وطنان عزیز درباره موضوعات مرتبط با ویروس کووید 19 هستند.
برنامه جدید «شما بپرسید» از شنبه تا چهارشنبه، به طور زنده اجرا می‌شود و شنوندگان می‎توانند از آخرین یافته‌ها در حوزه کرونا مطلع شوند.
راه‎های مقابله با این بیماری و مشکلات روحی مبتلایان یا افراد در معرض خطر، روش‎های سرگرمی در خانه در دوران قرنطینه و همچنین پاسخ به پرسش‎های مخاطبان از بخش‎های مختلف این برنامه به شمار می‎آیند.
بخشی از برنامه «شما بپرسید» نیز به شنوندگان اختصاص دارد؛ بنابراین آن‎ها می‎توانند با ارسال فایل صوتی یا از طریق پیامک و تلفن با این برنامه همکاری کنند، اگر بیمار بودند از تجارب خود درباره این بیماری بگویند، اگر از فرد مبتلا پرستاری می‎کنند، چالش‎هایی که با آن مواجه بوده‎اند را به اشتراک بگذارند و تجارب خود را از زندگی در قرنطینه مطرح کنند.
این برنامه به‎منظور پاسخگویی به سوالات و ابهامات شنوندگان درباره کرونا، به طور هم‎زمان و سراسری به جدول پخش رادیوهای استانی اضافه شده است.
برنامه «شما بپرسید» شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 تا 16 از شبکه‎های رادیویی استان پخش می‎شود.

امتیاز شما