امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«یکی بود یکی نبود» سریالی با مفاهیم قرآنی

مشاهده ۵۹۱
۱۳۹۹/۰۵/۰۴- ۱۰:۳۸

تصویربرداری بخش عروسکی مجموعه تلویزیونی «یکی بود یکی نبود» به تهیه کنندگی پرویز امیری به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل ازخبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی «یکی بود یکی نبود» به تهیه کنندگی پرویز امیری این روزها در حال تولید است.

به تازگی تصویربرداری بخش رئال این کار به پایان رسیده و گروه تولید بخش عروسکی را در استودیو و محوطه باز آغاز می‌کنند.

در این سریال ۸ عروسک که موجوداتی فرا زمینی و فضایی هستند وجود دارند و در اصل مسئولیت قصه‌هایی که برای بچه‌ها نوشته می‌شود با این بچه‌ها است.

متن‌های این سریال مرتبط با موضوعات قرآنی است و قصه‌های قرآنی در متن‌ها دیده می‌شود اما بخش اعظمی از آن امثال و حکم است.

رامین ناصر نصیر، حسین رفیعی، مریم سعادت، فهیمه باروتچی، بهشاد مختاری بازیگران ثابت این سریال هستند و بازیگران مهمانی نیز به فراخور قصه‌ها از بازیگران کمدی به این سریال اضافه می‌شوند.

پیمان فاطمی، نگار شهبازی، مرجان نامور از عروسک گردان‌ها و آزاده مویدی فر، بهادر مالکی، فهیمه باروتچی، میثم یوسفی، مرتضی مشکات از صداپیشه‌های این مجموعه تلویزیونی هستند. بنفشه بدیعی طراح عروسک و محمد اعلمی، عروسک‌ساز از افرادی هستند که در مجموعه نمایشی «یکی بود، یکی نبود» حضور دارند.

این سریال برای سه فصل سی قسمتی طراحی شده است و از دیگر عوامل آن می‌توان به علیرضا چنگیزی، مدیر تولید؛ پیام حنفی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز؛ حمید رحیم‌زاده، مدیر فیلمبرداری؛ سامان شهامت، مدیر صدابرداری؛ شبنم جمالی، طراح دکور؛ مهتاره علیزاده، طراح صحنه، نجمه خاتمی، طراح لباس؛ بابک شعاعی، طراح گریم؛ رؤیا بابابیگی، منشی صحنه؛ مجید شتی، تدوین‌گر و عباس بیگدلی، دستیار تهیه‌کننده اشاره کرد.

یکی بود یکی نبود، یک مجموعه نمایشی برای مقطع سنی کودک است که تولید آن از ولادت امام رضا(ع) آغاز شده است.

به گزارش فارس، «یکی بود یکی نبود» به صورت همزمان از شبکه قرآن و شبکه دو سیما بروی آنتن خواهد رفت. مرضیه منصوری کارگردان و نیوشا صدر نویسندگی «یکی بود یکی نبود» را به عهده دارند.

امتیاز شما