امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

اخبار و یادداشت‎های هفتگی را از «کلیک اشاره» دنبال کنید

مشاهده ۴۵۴
۱۳۹۹/۰۵/۰۴- ۱۳:۱۴

برنامه «کلیک اشاره» (El Toque) که از برنامه‌های جدید شبکه هیسپان تی وی و شامل اخبار و یادداشت‎های هفتگی است، این هفته به اخبار فن‎آوری‌های جدید در مبارزه با COVID-19، شارژ باتری تلفن در 15 دقیقه، نجات دختر بچه توسط برادر 6 ساله‎اش و.... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، « کلیک اشاره » که به اخبار و یادداشت‎های هفته اختصاص دارد، در این برنامه فن‎آوری‌های جدید در مبارزه با کرونا ویروس، چگونگی شارژ باتری تلفن همراه در 15 دقیقه، نجات دختر بچه توسط برادر 6 ساله اش، داستان یک پزشک اردنی که کلینیک خود را به یک باغ گیاه شناسی با 3000 گیاه تبدیل کرده است و قطار گلوله‎ای طراحی ژاپن که در هنگام زلزله نیز کار می‌کند، اختصاص دارد.
همچنین در این برنامه مهارت یک فوتبالیست یک پای چینی که به طور شگفت انگیز توانایی خود را در برخورد با توپ‎ها نشان می‎دهد و کشف گونه جدید دایناسورها در برزیل که 115 میلیون سال پیش زندگی می‎کرده‎اند، می‌پردازد.
«کلیک اشاره» هیسپان تی وی، شامل اخبار و یادداشت‎هایی است که محتوای آن‎ها توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب و در شبکه‌های اجتماعی گسترش پیدا کرده است.
برنامه کلیک اشاره» تهیه شده در واحد تولید و برنامه‌های هیسپان تی وی، روزهای یکشنبه ساعت 7:45 روی آنتن هیسپان تی وی می‎رود. تکرار این برنامه ساعت 13:15 ،18:45 همان روز و دوشنبه ساعت 4:15 بامداد، روی آنتن هیسپان تی وی می‎رود.

امتیاز شما