امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
از شبکه افق؛
از شبکه افق؛

«مناظره تهران» برای یافتن راه حل مشکلات اقتصادی کشور

مشاهده ۲۷۵
۱۳۹۹/۰۵/۰۴- ۱۸:۱۱
تعداد بازدید:275

برنامه «مناظره تهران» از تولیدات گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما به زودی روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  در این برنامه  ۲۶ موضوع مهم در مناظره دموافقان و مخالفان بررسی می‌شود. این برنامه در ۲۶ قسمت ۵۸ دقیقه‌ای طراحی شده و اکنون در مرحله پیش‌تولید است. برنامه«مناظره تهران» قرار است پس از تولید از شبکه افق پخش شود.

تهیه کنندگی این برنامه را برادران ارجمندی برعهده دارند.

پوریا ملک آبادی مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی اداره کل تولیدات بسیج صدا و سیما درباره برنامه «مناظره تهران» گفت: این برنامه، گفت‌وگوی داغ یا مناظره تلویزیونی با سبک جدید است. چراکه در مناظره‌های تلویزیونی یک نفر موافق و یک نفر مخالف حضور دارند و درباره موضوعی داغ باهم صحبت می‌کنند. اما در «مناظره تهران،» به طرح یک موضوع پرداخته نمی‌شود، بلکه با طرح یک گزاره گفتگو شکل می‌گیرد. برای مثال گزاره‏ «تعامل با آمریکا بهترین راه حل مشکلات اقتصادی کشور است»، در برنامه ۲ نفر موافق و ۲ نفر مخالف دارد که در حضور افراد حاضر در استودیو به‌عنوان مهمان به بحث گذاشته می‌شود.

مجری این برنامه وحید ایمانی است، که تجربه‏ اجرای چند برنامه نظیر برنامه «متن حاشیه» و همچنین اجرا در برنامه «۱۰:۱۰» در باشگاه خبرنگاران را داشته است.اسماعیل ارجمندی تهیه کننده برنامه «مناظره تهران» است که  تولیدبرنامه«سختانه» را بر عهده داشته است.

امتیاز شما