امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

دهه شصتی‌ها فرصت یا تهدید؟

مشاهده ۴۱۴
۱۳۹۹/۰۵/۰۷- ۱۰:۲۳

برنامه«گفت‌وگوی اجتماعی» قصد دارد تا در هفتم مرداد، موضوع معضل‌ها و فرصت‌های دهه شصتی‌ها را بررسی کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بررسی عوامل تاثیرگذار در تحقق سبک زندگی ایرانی، اسلامی در حوزه‌های اجتماعی، نقد و بررسی عملکرد سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی اجتماعی و بررسی عوامل و دلایل دخیل در آن و ارائه راهکارهای قابل اجرا در خصوص ساماندهی حوزه‌های اجتماعی، از جمله موضوعاتی است که در برنامه«گفت‌وگوی اجتماعی» مطرح می‌شود.

بعضی از جامعه‌شناسان معتقدند که متولدین دهه شصت، سرمایه‌ای بزرگ هستند که در گذر ایام مورد بی‌مهری قرار گرفتند و مسئولان همواره دنبال بهانه می‌گردند تا کاسه و کوزه‌ها را بر سر دهه شصتی‌ها بشکنند، درحالی که این دهه نسل بعد از انقلاب است و شاهد وعده و وعید‌های شعاری مسئولان بوده است. بسیاری از متولدین این دهه، به رغم دارا بودن تحصیلات عالیه نتوانسته‌اند شغل درستی پیدا کنند و برخی از آن‌ها به دلیل همین مسئله ازدواجشان به تاخیر افتاده است.

دکتر‌سید فرید موسوی، رئیس فراکسیون جوانان مجلس دهم و عضو هیئت علمی دانشگاه، اعظم کریمی، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمدجواد محمودی، رئیس کمیته مطالعات جمعیتی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر شهلا کاظمی‌پور، جمعیت‌شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دکتر مصطفی اقلیما، رئیس انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران، از مهمانان امروز برنامه«گفت‌وگوی اجتماعی» هستند.

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت13:30 به مدت 60 دقیقه روی موج اف ام ردیف 5/103 مگاهرتز تقدیم مخاطبان رادیو گفت‌وگو می‌شود.

امتیاز شما