امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن در صدا‌وسیمای ایلام

مشاهده ۳۰۱
۱۳۹۹/۰۵/۰۸- ۰۹:۲۶

مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز ایلام در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بر ضرورت پوشش و انعکاس مناسب برنامه‌های سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز ایلام در این جلسه گفت: صدا‌وسیمای مرکز ایلام علاوه بر برنامه‌ریزی گسترده در معاونت‌های مختلف برای پرداختن مناسب به سالروز ورود آزادگان، در ویژه برنامه«افق روشن» با حضور تعدادی از آزادگان سرافراز و خانواده‌های آنان، به حال وهوای سالروز ورود آزادگان و نقش مهم و ارزنده آنان در دفاع از مرزهای ایران اسلامی می‌پردازد. بازوند افزود: تکریم خانواده شهدا، زرمندگان و آزادگان دوران 8 سال دفاع مقدس و انتقال این رشادت‌ها به نسل جوان، از اهم برنامه‌های رسانه استانی مرکز ایلام است و برای دستیابی به این مهم، تعامل و همکاری نزدیکی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان داریم.

تولیده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش‌های صدا‌وسیمای مرکز ایلام برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: ظرفیت و سوژه‌های نابی با موضوع شهید و شهادت در استان وجود دارد که با تعامل نزدیک صدا‌وسیما و بنیاد شهید استان، می‌توان آنها را در قالب مستند، فیلم و سریال به تصویر کشید و برای نسل آینده به یادگار گذاشت.

امتیاز شما