امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«عیدانه‌» چهارمحال و بختیاری برای روز عید قربان

مشاهده ۵۸۷
۱۳۹۹/۰۵/۰۸- ۱۲:۰۳

هم‌زمان با عید سعید قربان ویژه برنامه‌های شاد و متنوعی در صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تولید و پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در روز عید سعید قربان رادیو جهان‌بین با ویژه برنامه «عیدانه»، این عید بزرگ مسلمانان را گرامی می‎دارد و به تبیین فلسفه و اساس این روز می‌پردازد.
این برنامه در بخش‌های متنوعی از جمله ترانه و موسیقی، گزارش، گفتار موضوعی، معرفی کتاب، شعرخوانی شاعران هم استانی، تلفن و پیامک‎های شنوندگان، روز جمعه هم‌زمان با عید سعید قربان از ساعت 18:30 به مدت 90 دقیقه پخش می‎شود. این ویژه برنامه رادیویی به تهیه‌کنندگی کبری حیدری و اجرای شهلا جمشیدیان به‌صورت زنده روی آنتن می‎رود.
شبکه استانی سیمای جهان بین هم با ویژه برنامه شاد «شبانه» و با بخش‎های متنوع و جذاب لحظات مفرحی را برای مخاطبانش فراهم می‌کند. اجرای سرود و ترانه‌های محلی با حضور خوانندگان هم استانی، مولودی‎خوانی، گزارش، حضور کارشناس در برنامه، موسیقی تصاویر زیبا و جذاب و پیامک‎های بینندگان بخش‎های این برنامه هستند. این جنگ زیبای شبانه در شب عید قربان به تهیه‎کنندگی سید امین رضوی و اجرای سید جلیل رضوی از ساعت21 به مدت 60 دقیقه از شبکه استانی سیمای جهان‎بین پخش می‌شود.
تولید و انتشار پوستر و استوری موشن، معرفی برنامه‌های صداوسیما در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و بارگذاری و انتشار محتوای تولیدی در کلیه بسترهای وب سایت مرکز، پیام‎رسان، صفحات اجتماعی و اپلیکیشن جهان بین همراه از اقدامات معاونت فضای مجازی رسانه استانی هم‎زمان با عید سعید قربان است.
معاونت خبر مرکز هم با پوشش خبری دعای روز عرفه، تولید گزارش‎های خبری با موضوع عید قربان، تولید گزارش با موضوع دستگیری از نیازمندان در روز عید قربان و به تصویر کشیدن شادی و جشن‌های مردمی در سراسر استان، اطلاع رسانی درخصوص برگزاری نماز عید، سلامت ذبح در این روز با رعایت مسائل بهداشتی و پخش نماز عید، این مناسبت بزرگ مذهبی را گرامی می‎دارد.

امتیاز شما