امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بازخوانی خاطرات سردار جعفری از حصرآبادان در برنامه«مهمات»

مشاهده ۵۷۸
۱۳۹۹/۰۵/۰۸- ۱۲:۴۵

سردار جعفری یکی از فرماندهان عملیات «ثامن الائمه (ع)» در برنامه «مهمات» شبکه یک از جزئیات برنامه‎ریزی برای یکی از بزرگترین عملیات‎های دفاع مقدس صحبت می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار فتح‎الله جعفری در برنامه این هفته «مهمات» از هشتم آبان سال 1359، آغاز حصر آبادان و فرمان امام خمینی مبنی بر اینکه «حصر آبادان باید شکسته شود» تا شکل‎گیری یکی از 4 عملیات بزرگ و برجسته تاریخ دفاع مقدس می‎گوید.
نگاهی به ده عکس مهم و ماندگار دوران دفاع مقدس از دیگر بخش‎های برنامه این هفته «مهمات» است.
مجله تصویری «مهمات» به کارگردانی سید صادق شهربانویی سعی دارد با شیوه‎ای نو و نگاهی تحلیلی دفاع مقدس مردم ایران را از جنبه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به نسل چهارم انقلاب معرفی کند.
این برنامه که با اجرای آقایان صمدی، زین العابدین، تقی پور، شهبازی و سید هادی موسوی تقدیم بینندگان می‌شود دارای بخش‎های متعددی چون بررسی عملیات‎های مهم، روایت مهمان، معرفی شهدای خاص، پدیدار شناسی فرهنگی، قصه خوانی، ناشنیده‌ها، تصاویری از پشت جبهه است.
مجموعه برنامه «مهمات» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صداوسیماست که به تهیه‎کنندگی سید احمد موسوی در 26 قسمت 55 دقیقه‎ای ساخته شده است و چهارشنبه‌ها ساعت 45 : 17 از شبکه یک پخش می‌شود.

امتیاز شما