امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

از «نگین خاتم» تا «مژده رحمت» در قاب صداوسیمای گلستان

مشاهده ۴۹۳
۱۳۹۹/۰۵/۰۹- ۱۱:۲۱

صداوسیمای گلستان برای عیدبزرگ ولایت، عید غدیر، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای گلستان ویژه برنامه «نگین خاتم » را به صورت زنده شب‎ عید غدیر از ساعت  21، به مدت 70 دقیقه روی آنتن می‌برد. این برنامه با رعایت نکات بهداشتی در فضایی شاد و مفرح باهدف تقویت اتحاد و همدلی و کمک مومنانه و معرفی آداب و رسوم اقوام گلستان در اعیاد قربان و غدیر تدارک دیده شده است که با بخش‌های اجرای گروه موسیقی اقوام گلستان، گزارش‎های مردمی، حضور کارشناسان مذهبی، گفت‎وگو با خانواده شهدای کادر درمان و ..روانه آنتن می‌شود.

رادیو گلستان نیز با ویژه برنامه «زمزم غدیر« و «مژده رحمت» موضوع جایگاه ولایت در دین، وظیفه ولایت مداران در جامعه اسلامی‌، نقش ولایت در استحکام ساختار درونی نظام ولایی، مردم سالاری دینی و نقش بصیرت در ولایت پذیری، وظایف یاران نظام اسلامی، وحدت بصیرت افزایی امت اسلامی، ولایت محور وحدت و وفاق ملی را تبیین می‌کند و به فرازهایی از نهج‌البلاغه می‎پردازد.

رادیو ترکمنی برون مرزی، نیز در برنامه‌های «خانواده»، «چشمه ایمان»، «نغمه‌ها»، «گوهر جوانی» و «در محضر آفتاب»  به‏‎طور ویژه به این عید بزرگ خواهد پرداخت.

 گزارش‌هایی درباره جایگاه و فضایل حضرت امام علی (ع)  برای پخش از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری و بارگذاری در صفحه خبرگزاری صدا و سیما، انتشار در کانال پیام رسان سروشبه همت معاونت خبر این مرکز تولید می‌شود.

معاونت فضای مجازی همراه با دیگر معاونت‎های مرکز نیز در خصوص دهه ولایت به بارگذاری برنامه‌های مختلفی اهم از تولید و توزیع 40 کلیپ ویدئویی،  8 موشن گرافی، 15 پوستر، 20 عکس نوشت، 10 پادکست، 7 اینفوگرافیک و راه اندازی صفحه ویژه در وب سایت مرکز ...از واحدهای صدا، سیما و خبر می‌پردازد.

 

امتیاز شما