امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تحقق رویای نوجوان عاشق موسیقی داستان امروز «شکلات تلخ»

مشاهده ۵۹۷
۱۳۹۹/۰۵/۱۱- ۱۰:۴۲

برنامه «شکلات تلخ» شبکه پنج، شنبه 11 مرداد، زندگی نوجوان هنرمندی را بررسی می‌کند که از نوازندگی خیابان به آهنگسازی و خوانندگی حرفه‎ای رسیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی احمدی تهیه‎کننده برنامه «شکلات تلخ» گفت: این هفته موضوع مهارت آموزی کودکان کار را به‎صورت مفصل بررسی می‌کنیم و در ادامه به داستان زندگی نوجوانی که با تلاش به آرزوهایش در دنیای آهنگسازی و خوانندگی رسیده است، می‎پردازیم.
در این برنامه گفت‎وگویی با مسئولان سازمان بهزیستی، شهرداری، سازمان روانشناسی و رئیس سازمان فنی‎وحرفه‎ای کشور درباره بحث مهارت آموزی کودکان کار می‎شود.
احمدی افزود: بی تردید یکی از مسیرهای ساماندهی کودکان کار در خیابان‌ها شناخت استعداد و توانمندی‌های آن‎ها در عرصه‌های مختلف است. به گفته او تحقیقات اتاق فکر برنامه «شکلات تلخ» نشان می‎دهد، گاهی یک نفر، یک ارگان و حتی یک سازمان خصوصی و مردمی می‎تواند با کشف استعداد یک کودک کار مسیر زندگی او را تغییر دهد، اتفاقی که بارها رخ داده است. برنامه «شکلات تلخ» کاری از گروه اجتماعی است که روزهای شنبه و سه‎شنبه هر هفته ساعت 13:30 و روزهای یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار شبانگاهی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

امتیاز شما