امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
«هشتگ» متفاوت کاربران عراقی در تبریک عید قربان،
«هشتگ» متفاوت کاربران عراقی در تبریک عید قربان،

العالم از ابراز احساسات مردم عراق نسبت به حشد الشعبی می‌گوید

مشاهده ۴۳۴
۱۳۹۹/۰۵/۱۱- ۱۵:۲۶
تعداد بازدید:434

هشتگ تبریک متفاوت عید قربان به نیروهای تامین کننده امنیت از جمله ارتش عراق و حشد الشعبی و بازتاب آن در برنامه امشب «هاشتاغ» واکاوی می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این خصوص اشاره می‎شود که مردم عراق در شبکه‌های اجتماعی تاکید کرده‎اند که هیچگاه فراموش نمی‎کنند که امنیت را مدیون نیروهای نظامی از جمله حشد الشعبی‎ها هستند و مسلماً در نبود آنان به سبب وجود تروریست‎های داعش، در معرض قتل و آوارگی قرار می‌گرفتند.
کاربران شبکه‌های اجتماعی، نقش نیروهای نظامی را در خاموش کردن فتنه داعش بسیار حائز اهمیت دانسته‎اند. ناکام ماندن پروژه‌های خارجی در تونس، هشتگ مهم دیگری است که در این برنامه به آن نیز پرداخته می‎شود.
 این برنامه تشریح می‌کند که چگونه فعالان شبکه‌های اجتماعی از پیروزی دموکراسی و ناکام گذاردن توطئه‌های خارجی که تونس را هدف قرار داده، ابراز شادمانی کردند. در آخر به توییت یکی از کاربران مجازی اشاره می‎شود که گفته است؛ امروز شنیدن نام تونس ، دل آزادگان امت عربی و اسلامی را شاد می‌کند، تونس توانست همه طرح‎های ائتلاف امارات و عربستان را شکست دهد.
«هاشتاغ» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 11مرداد ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می‎شود.

امتیاز شما