امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پخش برنامه «طرح قرآنی 1454» سیمای مرکز کردستان از شبکه قرآن

مشاهده ۸۹۲
۱۳۹۹/۰۵/۱۲- ۰۸:۴۵

برنامه سوم «طرح قرآنی 1454» با حضور ماموستا سید‌احسن حسینی، 14 مرداد از شبکه قرآن و معارف سیما و سیمای مرکز کردستان تقدیم مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه سوم «طرح قرآنی 1454» با حضور ماموستا سید‌احسن حسینی، از علمای برجسته اهل سنت و شاکر ملکی از قاریان برتر استان کردستان روی آنتن می‌رود. خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های قرآنی برای ترویج روزافزون آموزه‌های قرآنی در جامعه از اهداف این برنامه است. سعید ملاولی تهیه ‌کننده، فواد منصوری کارگردان هنری، جمال باران‌ریز کارگردان تلویزیونی، ارسلان سودمند مجری، ارسلان بهمنی، حمدی فیروزی و فرشید عطایی تصویربردار و رضا وحیدیان صدابردار برنامه«طرح قرآنی 1454» هستند.

سیمای مرکز کردستان برای همکاری با متولیان طرح ملی قرآنی 1454، ترویج فرهنگ تعالی‌بخش قرآنی و معرفی استعدادهای استان، ضمن دعوت از حافظان، قاریان و خادمان قرآنی استان، آیتم‌های گوناگون قرآنی از جمله خانواده قرآنی، نمایشگاه قرآنی و استعدادهای قرآنی در زمینه‌های خوشنویسی و معرق را تولید کرده است. گفتنی است این طرح ملی با شعار«قرآن، خانواده و آرامش» با استفاده از ظرفیت رسانه‎ای و مجازی اجرا می‎شود. 

برنامه سوم «طرح قرآنی 1454» سه شنبه  14 مرداد ساعت 16:30دقیقه از شبکه قرآن و معارف سیما و سیمای کردستان پخش می‌شود.

 

 

امتیاز شما