امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

تدارک 200 ساعت برنامه در صدای مراکز برای عید غدیرخم

مشاهده ۴۹۲
۱۳۹۹/۰۵/۱۳- ۰۹:۰۰

چهل شبکه رادیویی استانی و شهری، همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم،تدارک گسترده‌ای برای تولید و پخش ویژه برنامه‌های شاد و معارفی دیده‌اند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای مراکز استان‌ها به مناسبت عید سعید غدیر خم، دویست ساعت ویژه برنامه شاد و مفرح پخش می‌کنند. «چراغ‌های دل»، «قرار بندگی»، «نجوای بیداری»، «ایوارتان و خیر»، «برآستان نیاز»، «لحظه‌های اجابت»، «ولایت بایرامی»، «در حریم بندگی»، «بربال سخن»، «شب‌های نقره‌ای»، «در خلوت نیاز» و «تا آسمان» از جمله این برنامه‌ها هستند. این ویژه برنامه‌ها در ساختارهای مختلف ترکیبی، مجله‌ایی، کارشناسی، مسابقه، مستند، میزگرد، گزارش مردمی، موسیقی و ترانه، نمایش‌های شنیدنی، تولیدات مردمی، تلفن و پیامک، گزارش‌های متنوع از آداب و رسوم عید سعید غیر خم در بین اقوام در استان‌ها روی آنتن می‌روند.
در این برنامه‌ها بر شادی و نشاط جمعی با تکیه بر مبانی دینی، بررسی تاریخی عید غدیر، بازگویی شخصیت و جایگاه امیرالمومنین علی(ع) در اسلام، تفسیر و ترویج فلسفه غدیر، اهمیت واقعه غدیر، ولایت و نقش آن در جامعه، رفتار امام علی(ع) با کودکان و یتیمان، تبیین موضوع ولایت‌مداری در اسلام و بررسی دلایل جانشینی امام علی(ع) تاکید می‌شود.

امتیاز شما