امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پرونده دستگیری سردسته گروهک تندر روی میز «انداز جهان»

مشاهده ۵۷۷
۱۳۹۹/۰۵/۱۳- ۱۴:۵۴

پرونده دستگیری جمشید شارمهد؛ سردسته گروهک تندر و نیز جنایات انجام شده از سوی گروه‌های ضد انقلاب، در تازه‎ترین قسمت از برنامه «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر واکاوی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه امشب «انداز جهان» با دعوت از دکتر محسن رضایی؛ کارشناس مسائل سیاسی و محمد احمد کاظمی؛ روزنامه نگار از دهلی نو به صورت تصویری به موضوع دستگیری جمشید شارمهد؛ سردسته گروهک تندر و نیز سابقه کشتار مردم عادی به‎دست گروهک‎های تروریستی و ضدانقلاب می‎پردازد.
در این برنامه، ضمن اشاره به عملیات مخفی و غیر مترقبه از جمله انفجار در حرم رضوی، مساجد و ترور مستقیم مردم عادی برای ایجاد رعب و وحشت، بر توان بالا و هوش اطلاعاتی ممتاز نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران که همواره اقدامات تروریست‎ها را در نطفه خفه کرده‎اند نیز تاکید می‎شود.
همچنین اقدام کشورهای منطقه به تامین مالی معاندان و فراریان جنایت کار در اروپا و آمریکا که مشغول فعالیت رسانه‎ای و تبلیغ علیه ملت ایران هستند هم از دیگر محورهای بحث این برنامه به شمار می‎آید.
در این برنامه، همچنین درخواست دکتر ظریف؛ وزیر امور خارجه از غرب، برای حمایت نکردن از این رسانه‌ها نیز تشریح می‎شود.
«انداز جهان» به تهیه‎کنندگی سید حسام مهاجری و اجرای دکتر محمد مهدی شرافت، امشب 13 مرداد ساعت 20:30 به وقت تهران به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می‎رود.

امتیاز شما