امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ترور سیاسی روزنامه نگاران در اسرائیل به روایت پرس تی وی

مشاهده ۴۷۳
۱۳۹۹/۰۵/۱۴- ۱۳:۲۵

موضوع ترور سیاسی و اخراج روزنامه نگاران به علت مخالفت با سیاست‎های نتانیاهو در اسرائیل، در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) شبکه پرس تی وی بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به اقدامات اخیر بنیامین نتانیاهو علیه خبرنگاران و روزنامه‎نگارانی که از او و سیاست‎هایش انتقاد کرده‎اند از جمله اخراج و حمله به این افراد به واکاوی علل این اقدامات و افشاگری‌های برخی روزنامه نگاران از فساد مالی نتانیاهو در سال‎های اخیر می‌پردازد.
در این برنامه ضمن مروری بر انتقادهای نتانیاهو از برخی روزنامه نگاران و درخواست وی از حامیانش برای بی‎اعتبار کردن این افراد، نقش روزنامه نگاران و خبرنگاران اسرائیلی در افشای فسادهای نتانیاهو و اخراج خبرنگارانی همچون باراک راوید و آکیوا نویک از شبکه 13 رژیم صهیونیستی و امنون آبراموویچ از کانال 12 این رژیم نیز بررسی می‎شود.
همچنین واکاوی علل اظهارنظر بنیامین نتانیاهو درخصوص مسائل پیرامون روابط سران رژیم صهیونیستی با همتایان آمریکایی و اروپایی و واکنش اهالی رسانه در رژیم صهیونیستی نسبت به اقدامات اخیر نتانیاهو هم از دیگر محورهایی است که در این برنامه بررسی می‌شود.
برنامه«داخل اسرائیل» چهارشنبه 15 مرداد ساعت 9 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22 ، پنجشنبه ساعت 16، جمعه ساعت 20، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما