امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

صبر و استقامت در برابر مصیبت، آموزه‌ امشب «اسلام دات کام»

مشاهده ۶۱۷
۱۳۹۹/۰۵/۱۴- ۱۳:۲۶

برنامه «اسلام دات کام» (Islampuntocom) شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی امشب سه‎شنبه 14 مرداد، به آموزه‌های اسلام درخصوص صبر در برابر مصیبت می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «اسلام دات کام» در هر قسمت به موضوعات اساسی دین اسلام می‌پردازد و این بار به موضوع صبر و استقامت در برابر مصیبت اختصاص دارد.
کلمه «صبر» بیش از 100 بار در قرآن آمده است علاوه بر این، از سوی پیشوایان دینی نیز به عنوان کلید حل مشکلات مطرح شده است. وقایع تلخ که در جهان رخ می‎دهد همیشه تحت کنترل ما نیست، آتشفشانی که به طور ناگهانی پس از صدها سال فوران می‌کند، بیماری ناشناخته‌‌ای که طی چند هفته میلیون‌ها نفر را آلوده کرده و باعث کشته شدن هزاران نفر شده است و ...، همه آن‎ها نمونه‌هایی هستند که نشان می‎دهد خطرات خاصی همیشه بر سر راه ما وجود دارد که ما برای روبه‎رو شدن با آن‎ها کامل نیستیم. اولین قدم در کاهش رنج ناشی از چنین حوادثی، صبر و شکیبایی است. این موضوع در بسیاری از آموزه‌های اسلام آمده است و.... از این رو این برنامه موضوع صبر در سختی‎ها را برای مخاطبان تحلیل می‎کند.
«اسلام دات کام» به تهیه‎کنندگی روح‎الله محقق و با اجرای سهیل اسعد چهارشنبه ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه هیسپان‎تی‎وی پخش و پنجشنبه ساعت 20:30 و جمعه ساعات 4:30، 10:30 بازپخش می‎شود.

امتیاز شما