امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

عید ولایت با برنامه‌های شاد در اترک

مشاهده ۵۱۷
۱۳۹۹/۰۵/۱۵- ۰۹:۰۴

صدا‌وسیمای مرکز خراسان شمالی با آیتم‌های شاد و متنوع در ویژه برنامه‌های«عید ولایت» و «عیدانه»، عید غدیر خم را جشن می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه رادیویی«عید ولایت» با دعوت از کارشناسان مذهبی، به تبیین ولایت‌مداری و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی و نقش ولایت در تقویت بندگی و جایگاه آن در زندگی می‌پردازد. گزارش، ارتباط با حرم رضوی، گفت‌وگو با سادات، گفت‌وگو با مسئول بنیاد غدیر در استان، گزارش از شهرستان‌ها، برش‌هایی از فیلم‌های مربوط به واقعه غدیر، مولودی‌خوانی، سخن بزرگان، موسیقی، گزارش ویژه از پزشکان و پرستاران و همچنین ساداتی که در این روزها به خاطر وجود کرونا به جای شیرینی، بسته‌های بهداشتی توزیع می‌کنند و ... از دیگر بخش‌های برنامه است. برنامه«عید ولایت» به تهیه‌کنندگی زهرا حیدری، روز عید غدیر از ساعت 10 به مدت 90 دقیقه به‌صورت زنده از صدای اترک پخش می‌شود.

همچنین برنامه تلویزیونی«عیدانه» به بررسی واقعه غدیر و ولایت و امامت حضرت علی(ع) و تبیین جایگاه امامت و ولایت، که نقطه عطفی در تاریخ اسلام و تشیع محسوب می‌شود، می‌پردازد. گزارش، گفت‌وگوی کارشناسی، موسیقی، تواشیح و مولودی، طنز نمایشی، گزارش ویژه از سادات، تلفن و ... از آیتم‌های برنامه است. برنامه«عیدانه» به تهیه‌کنندگی سید‌ابراهیم مسبوق، جمعه 17مرداد ساعت 21 به مدت 90 از سیمای اترک به طور زنده روی آنتن می‌رود.

 

تصاویر

امتیاز شما