امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه آموزش سیما جمعه‌ها دچار «نوسان» می‎شود

مشاهده ۹۰۸
۱۳۹۹/۰۵/۱۵- ۱۳:۱۹

برنامه «نوسان» شبکه آموزش سیما درباره وضعیت بازار سرمایه در کشور، به‎ویژه بازار بورس، اطلاع‌رسانی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، پیرو منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید و حمایت از تولید ملی و وقوع بحران کرونا و رکود بسیاری از کسب و کارها، شاهد اقبال گسترده و بی‎سابقه مردم به سمت سرمایه‎گذاری در بازار بورس هستیم. هرچند بازار بورس، ظرفیت زیادی برای سرمایه‎گذاری دارد ولی اطلاع و شناخت ناکافی از این بازار و ناآگاهی از ریسک و شرایط سرمایه‎گذاری، می تواند خطری جدی را متوجه اندوخته‌ها و سرمایه‌های مردم کند.

برنامه «نوسان» به منظور اطلاع‎رسانی درباره وضعیت بازار سرمایه در کشور، به‎ویژه بازار بورس، تهیه و تولید شده است؛ این برنامه که شامل مروری بر رویدادها و مهم‎ترین اخبار هفته بازار بورس و سرمایه و آموزش نکات کلیدی و مهم معاملات و خرید و فروش هاست، با دعوت از اساتید و کارشناسان خبره و صاحب نظر، به تحلیل مسائل روز این بازار می‌پردازد.

این برنامه 17 مرداد، با حضور مهندس حسین زمانی مدرس و تحلیلگر بورس و بازار سرمایه، دکتر علی سعدوندی مشاور بانکداری و سرمایه گذاری و تامین مالی و سید امیر وکیلیان، تحلیلگر بازار سرمایه و سردبیر روزنامه اقتصادی آسیا (بورس) به بررسی شرایط کنونی بازار بورس کشور و پیش بینی آینده آن خواهد پرداخت.

در هر برنامه یک سوال ویژه برای بینندگان مطرح و به قید قرعه به پنج نفر از کسانی که پاسخ درست را به شماره پیامک 30000701 ارسال کنند، 6( ماه اینترنت پرسرعت رایگان) اهدا می‌شود.

برنامه «نوسان» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی پرتو رضایان و با اجرای ناصر خیرخواه، در گروه مهارت های عمومی‌شبکه آموزش تولید و جمعه‌ها ساعت 21 پخش می‌شود.

امتیاز شما