امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

بررسی علل انفجار بیروت در «انداز جهان»

مشاهده ۵۳۱
۱۳۹۹/۰۵/۱۵- ۱۴:۰۲

انفجار بیروت و ابعاد مختلف این فاجعه و نیز واکنش مقامات و شخصیت‎های سیاسی جهان در «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر واکاوی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نگاهی به انفجار بیروت که در نوع خود بزرگترین انفجار در 15 سال گذشته بوده است و ارائه جدیدترین آمار تلفات و خسارات و نیز واکنش مقامات سیاسی جهان از جمله مقامات ایرانی با حضور احمد عباس؛ کارشناس سیاسی و شکیل شمسی؛ روزنامه‎نگار از دهلی تشریح می‎شود.
گمانه زنی‌ها در خصوص علل انفجار مواد منفجره داخل انبارهای بندر و نیز خسارات وارده از مباحث بررسی در این برنامه به شمار می‎آید.
همچنین در برنامه «انداز جهان» بیانیه جمعیت هلال احمر ایران مبنی بر ارسال محموله کمک‎های آن به وزن 9 تن مواد غذایی، دارو و ملزومات پزشکی و نیزاعزام تیم 22 نفره کادر پرستاری و پزشکی شامل متخصصین عمومی، ارتوپد، اتاق عمل، اطفال و مغز و اعصاب به لبنان و برپایی بیمارستان RDH که در دستور کار قرار گرفته است، تاکید می‎شود.
«انداز جهان به تهیه‎کنندگی سید حسام‎الدین مهاجری و اجرای دکتر محمد مهدی شرافت، امشب 15 مرداد ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می‎رود.

امتیاز شما