امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

راهبردهای خلاقانه در مواجهه با تحریم‌ها

مشاهده ۱۳۶۴
۱۳۹۹/۰۵/۱۹- ۰۹:۰۳

شبکه رادیویی گفت‌وگو در برنامه‌ «بی قاب، بی نقاب» امروز، با مبحث راهبرد خلاقانه در مواجهه با تحریم‌ها، شنوندگان را همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «بی قاب، بی نقاب» با رویکرد شفاف‌سازی، مباحث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روز جامعه را واکاوی می‌کند. در این برنامه سوالات و مطالبات مردمی در عین بی‌طرفی، توازن و انصاف به صورت شفاف بیان و پاسخی درخور و شایسته برای مردم از مسئولان دریافت می‌شود. این برنامه 19 مرداد با حضور دکتر زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، به بررسی موضوع سیاست همسایگی؛ راهبرد خلاقانه در مواجهه با تحریم‌ها می‌پردازد.

برنامه «بی قاب، بی نقاب» روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ از رادیو گفت‌وگو روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود.

شبکه رادیویی گفت‌وگو از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلکیشین‌های موبایلی و آدرس اینترنتی http://radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است و همچنین مخاطبان رادیو گفت‌وگو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

امتیاز شما