امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

کانال بالکان شبکه سحر وارد «دهلیز» می‌شود

مشاهده ۲۰۹
۱۳۹۹/۰۵/۱۹- ۱۰:۴۴

فیلم سینمایی «دهلیز» امشب از کانال بالکان شبکه سحر پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این فیلم 92 دقیقه‎ای با کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال 1392 است. سینمایی«دهلیز» که در زمان اکران توسط منتقدان توانست نقدهای بسیار مثبتی دریافت کند در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر موفق شد برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد.
رضا عطاران، هانیه توسلی، محمدرضا شیرخانلو، سعید چگیزیان، شاهرخ فروتنیان و نگار عابدی در «دهلیز» با تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی نقش آفرینی کرده‎اند.
در این فیلم «شیوا» در غیاب همسر معلمش «بهزاد» که به علت یک نزاع باعث قتل شده است به تنهایی کار می‌کند و از تنها پسرشان «امیرعلی» که کلاس اول درس می‎خواند و پسری شاد و بازیگوش است، مراقبت می‌کند. امیرعلی در ابتدا فکر می‌کند که پدرش مرده است. اما پدرش در زندان و منتظر تصمیم نهایی دادگاه است. شیوا پیاپی از برادر زن مقتول می خواهد تا با خانواده مقتول صحبت کند و رضایت ولی دم را بگیرد. از طرفی امیرعلی کم کم در مدرسه و در جمع دوستان غیبت پدر را احساس می‌کند و...
فیلم سینمایی «دهلیز» یکشنبه نوزدهم مرداد ساعت 23 به وقت تهران با زبانگردانی و زیرنویس به زبان بوسنیایی توسط سلما پانجیچ، روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر می‎رود.

امتیاز شما