امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی از تلاش رسانه استانی کرمان در پوشش اخبار

مشاهده ۵۴۹
۱۳۹۹/۰۵/۲۰- ۰۹:۴۸

نماینده ولی فقیه در استان کرمان و جمعی از مسئولان ارشد این استان ، ضمن بازدید از صدا وسیمای مرکز کرمان از تلاش این رسانه استانی در حوزه اطلاع‎رسانی قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام‎والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دیدار با مدیرکل و معاونان صداوسیمای این مرکز، با اشاره به رسالت مهم صداوسیما در پاسداشت آرمان‎های انقلاب اسلامی ایران گفت: ارتقای علم و آگاهی مردم، دفاع از حقوق محرومان و مظلومان و برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان از مهم‎ترین وظایف صداوسیما و رسانه‌ها است.
فرمانده انتظامی استان نیز گفت با وجود تلاش‎های دشمن، رسانه ملی نقش خود را در اطلاع‌رسانی و بیان حقایق، بسیار خوب ایفا کرده است.
سردار ناظریبا اشاره به شیوع بیماری کرونا از تلاش‎های خبرنگاران رسانه ملی در افزایش آگاهی مردم قدردانی کرد و ادامه داد: در حوزه آگاه سازی عمومی، خبرنگاران این مرکز همکاری پررنگی با پلیس دارند و بخشی از اعتماد مردم به پلیس برای تلاش‎های پرثمر خبرنگاران بوده است.

انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و قاسمی مدیرکل ثبت احوال استان دنیز از تلاش خبرنگاران در انعکاس و اطلاع‎رسانی به‎موقع اخبار قدردانی کردند.

در این دیدار، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان  هم در پاسخ به نماینده ولی فقیه در استان، با بیان اینکه این رسانه استانی از اهمیت ویژه‎ای برای تبیین معارف اسلامی و موضوعات دینی برخوردار است گفت: صداوسیمای کرمان تلاش می‌کند در همه موضوعات از نصایح و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان بهره ببرد.

وی با قدردانی از تلاش‎های نیروی انتظامی در ارتقای امنیت کشور گفت: در این چند سال اخیر، فضای مجازی بدون قید و بند علیه حوزه رسانه می‌‎تازد اما از میزان رضایتمندی رادیو و تلویزیون کاسته نشده است.

علیرمضانی همچنین برآمادگی و تلاش صداوسیما در پوشش برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اداره کل ثبت احوال استان تاکید کرد.

امتیاز شما