امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه پرس تی وی برنامه‌های دولت را برای کنترل بازار مسکن نقد می‌کند

مشاهده ۵۷۴
۱۳۹۹/۰۵/۲۰- ۱۳:۴۱

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به نقد و بررسی برنامه‌های دولت برای کنترل بازار مسکن اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی ساتراپ شجاعی ضمن مروری بر اقدامات دولت برای حل مشکل تامین مسکن در ایران به بررسی علل افزایش قیمت زمین و مسکن طی سال‎ها و ماه‌های اخیر می‌پردازد.
در این برنامه ضمن واکاوی اقدامات دولت و مجلس برای کاهش قیمت‌ها از جمله مالیات بر خانه‌های خالی و ورود معاملات مسکن به بورس، وظایف قانونی دولت‌ها بنا بر قانون اساسی در تامین مسکن نیازمندان، اقدامات انجام‌شده پس از انقلاب نظیر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و موفقیت طرح مسکن مهر و بررسی یکی از این پروژه‌ها از نزدیک نیز به بحث و گفت‎وگو گذاشته می‎شود.
نگاهی به طرح وام ودیعه مسکن برای کمک به اجاره‌نشینان و مروری بر وضعیت طرح اقدام ملی مسکن و میزان پیشرفت آن از دیگر محورهای بحث در این برنامه به شمار می‎رود.
«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت یک بامداد چهارشنبه 22 مرداد از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 6، 13 و 18 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 8 و 21 و جمعه ساعت 17 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما