امروز دوشنبه  ۲۷ فروردين ۱۴۰۳

درخشش باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر در جشنواره ابوذر

مشاهده ۱۳۴۲
۱۳۹۹/۰۵/۲۱- ۰۹:۴۶

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر موفق شد در جشنواره استانی رسانه‎ای ابوذر، چهار عنوان را به‎دست آورد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دو بخش مکتوب و چند رسانه‌ای برگزار شد که گزارشگران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز بوشهر توانستند چهار عنوان را به دست آورند.

در بخش مکتوب مژده پاینده برای نشر گزارش «قایق های صیادی همچنان در ساحل خاک می‎خورند» مقام سوم حوزه گزارش را از آن خود کرد؛ در همین بخش و در حوزه برگزیدگان تیتر، علیرضا بحرانی اقبالی برای درج تیتر «آیا دود زباله به چشم سیراف خواهد رفت؟» مقام سوم را به دست آورد.
همچنین هیئت داوران در بخش چند رسانه‌ای «امیر برکت» را برای تولید گزارش تلویزیونی «سهمیه سوخت قایق‎های صیادی» و «خاطره خواجگانی» را برای تولید گزارش «مقاومت و ایثار حافظان خلیج فارس» شایسته قدردانی دانستند.

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر هم‎زمان در شب عید سعید غدیر و در آستانه روز خبرنگار با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا، مراسم پایانی جشنواره برگزار نشد و مسئولان جشنواره با حضور در برنامه «شونشینی» شبکه استانی سیمای بوشهر، برگزیدگان را معرفی کردند.

عبدالله نجفی مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به آغاز به کار پویش ملی «خاطره نگار» در کشور افزود: این پویش شامل ثبت خاطراتی از فعالیت‌های اثربخش و ماندگار اصحاب رسانه است که در استان بوشهر طراحی و با اقبال بصری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور رو به رو شد.

امتیاز شما