امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«شب‌های ایران»را از صدای مرکز کردستان بشنوید

مشاهده ۷۴۵
۱۳۹۹/۰۵/۲۲- ۱۲:۳۳

«شب‌های ایران» عنوان برنامه‌ای رادیویی از صدای مرکز کردستان است که دوشنبه 27 مرداد، برای شنوندگان سراسر کشور، پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «شب‌های ایران» هر شب در یکی از رادیوهای مراکز استانی تولید و هم‌زمان از تمام شبکه‌های استانی، محلی و شهری (غیر از تهران) پخش می‌ شود و از عید قربان امسال نیز از شبکه سراسری شما و سیمای مرکز کردستان هم قابل دریافت است.
این برنامه دوشنبه به تهیه کنندگی سیده ندا نقیبی و اجرای سید آزاد پیرخضری و لادن کلوندی و گزارش علی محمدی به صورت زنده از ساعت 30 دقیقه تا 2 بامداد، در صدای مرکز کردستان تولید و پخش می‌شود.

گزارشگران صدای مراکز کیش و مهاباد نیز با عوامل مرکز کردستان همکاری می‌کنند.

کمک به تعمیق مهر و محبت مردم به یکدیگر، تقویت و تحکیم  وحدت بین اقوام مختلف، معرفی تاریخ، فرهنگ و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی استان‌ها، معرفی و پخش موسیقی‌ های ارزشمند و فاخر اقوام و تقویت زمینه‌ ها و عوامل همبستگی فرهنگی در جامعه از جمله اهداف این برنامه است.
همچنین معرفی زیباترین و غنی‌ ترین نمونه‌ های فرهنگی و هنری، معرفی و ترویج آداب و سنن صحیح فرهنگ بومی و محلی، معرفی شخصیت‌ ها و مفاخر ملی، ارائه تصویری بکر از زیبایی‌ های خرده فرهنگ‌ های داخلی، ایجاد و گسترش آرامش خاطر و سرور در جامعه و افزایش تعامل با مخاطبان از دیگر بخش هایی است که در این برنامه پخش می‌شود.

 

امتیاز شما