امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
«پرونده‌ های فلسطین» بررسی می کند،
«پرونده‌ های فلسطین» بررسی می کند،

علت تبعیض ها علیه اعراب در رژیم صهیونیستی چیست؟

مشاهده ۴۱۰
۱۳۹۹/۰۵/۲۲- ۱۴:۱۵
تعداد بازدید:410

برنامه این هفته «پرونده‌ های فلسطین» (palestie files) در شبکه پرس تی وی، مروری بر تبعیض ها علیه اعراب ساکن قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در زمان همه گیری ویروس کرونا خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به وضعیت شیوع ویروس کرونا در فلسطین و قدس اشغالی در هفته‌های اخیر به واکاوی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیل کردن دو مرکز درمانی و غربالگری مبتلایان به ویروس کرونا در این منطقه می‌پردازد.
در این برنامه همچنین ضمن اشاره به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در بازداشت برخی از مقامات فلسطینی، تلاش های رژیم صهیونیستی برای تعطیل کردن مراکز و نهادهای وابسته به فلسطینی‌ها در قدس اشغالی نیز به بحث و گفت و گو گذاشته می‌شود.
نگاهی به تعطیلی بیش از 80 موسسه و نهاد و واکاوی دلایل گسترش شهرک سازی‌ها و تخریب خانه‌های فلسطینیان طی ماه‌های اخیر از دیگر محورهای بررسی در این برنامه است.
«پرونده‌های فلسطین» با اجرای وسام البحرانی جمعه 24 مرداد ساعت 12 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 00:05، شنبه ساعت 13 و 20، یکشنبه ساعت 4، دوشنبه ساعت 11 و 17 و سه شنبه ساعت 15 روی آنتن می رود.

امتیاز شما