امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
شیوا ابراهیمی:
شیوا ابراهیمی:

درخانه امن نقشم تاثیرگذار است

مشاهده ۸۹۷
۱۳۹۹/۰۵/۲۵- ۱۰:۱۹
تعداد بازدید:897

شیوا ابراهیمی‌بازیگر تلویزیون گفت: در سریال تلویزیونی «زمین گرم» که قرار است ماه محرم پخش شود نقش مادری را بازی می‌کنم آن هم چالش های خاصی دارد و قصه متفاوتی را روایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از  خبرگزاری فارس، شیوا ابراهیمی را در آثاری چون «برادر جان»، «مینو»، «پرده نشین» به خاطر داریم. البته او از بازیگران سینما و تئاتر کشور هست و در این حوزه نیز فعال . او برای سال 99 سه سریال را برای پخش از شبکه‌های مختلف در حال بازی است، «خانه امن»، «زمین گرم» و «بیگانه‌ای  با من است» که به  گفته خودش تلاش داشته نقش های چالش برانگیز را انتخاب و بازی کند. او هم اینک مشغول بازی در سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است.

*در خانه امن نقشم تاثیرگذار است

ابراهیمی درباره نقش مادری که در این مجموعه بازی می‌کند و تفاوت هایش با دیگر کاراکترها گفت:  اصولا نگارش فیلمنامه به گونه ای است که زنان یا نقش مادر یا همسر و دختر را ایفا می‌کنند که به عقید ه من کار سختی نیست . سریال «خانه امن» هم سریالی امنیتی – جاسوسی است طبعا نقش مردان در این مجموعه باید پررنگ باشد اما خوشبختانه بعد از خوانش فیلمنامه متوجه شدم که تصورم درباره کار غلط بوده و درست است که حجم نقش به دلیل مضمون سریال کم است اما نقشی تاثیرگذار است.

*مهسا شخصیتی چند وجهی

وی ادامه داد:  در ابتدا که فیلمنامه را خواندم شاید به این سمت متمایل بود که نقشی معمولی را باید به عینیت بدل کنم  اما با پیشرفت داستان متوجه شدم فراتر از یک مادر است که یک فرزند دارد و کاملا نقشی چالش برانگیز است و در ابتدا شاید شخصیتی تک وجهی باشد اما در ادامه شاهد چند وجهی بودن شخصیت می‌شویم که برایم بسیار جذاب و خوشایند شد و ایفای نقش «مهسا» را پذیرفتم.

*معظمی‌کارگردان دقیق و همراهی است

بازیگر «دیگری» درباره همکاری با گروه «خانه امن» گفت: گروه بسیار خوبی است من با آقای معظمی‌کار نکرده بودم ایشان بسیار با دقت هستند و اهل تعامل و همفکری . من به شخصه اگر با کارگردان درباره نقش صحبت نکنم و کار را با همفکری پیش نبرم اصلا برایم خوشایند نیست اما این گروه بسیار خوب هستند. من با آقای تراب نژاد (نویسنده فیلمنامه) ساعت ها صحبت کردیم. آقای معظمی‌کارگردان بسیار دقیق و همراه هستند و در هر حالت مراقبت می‌کنند تا بازیگر حس خوبی نسبت به ایفای نقش داشته باشد و اگر نقطه تاریک و کدری برایش در ارائه نقش باقی است برایش روشن کند.

وی درباره تعداد جلسات باقی مانده از ایفای نقش گفت: تنها چند جلسه از بازی من در این سریال باقی مانده است ، بازیگر مقابل من آقای آرش آصفی است که پیش تر در فیلم سینمایی «روز رستاخیز» بازی داشتند که متاسفانه بازی ایشان را ندیدم اما همکاری بسیار خوبی بود.وی درباره برنامه کاری اش توضیح داد: من هیچ گاه دو کار را باهم قبول نمی‌کنم زیرا همزمانی فعالیت در دو سریال بسیار سخت است و به لحاظ روحی بازیگر دچار مشکل می‌شود اما یکی از کارها که قرار بود زودتر تمام شود به دلیل شرایط کرونا طولانی شد همین امر باعث شد تا همزمانی اتفاق بیافتد. در سریال «زمین گرم» سعید نعمت الله، «خانه امن» احمد معظمی  و «بیگانه با من» احمد امینی بازی داشتم که در «زمین گرم» که قرار است ماه محرم پخش شود نقش مادری را بازی می‌کنم آن هم چالش های خاصی دارد. آقای نعمت الله نگاه خاصی به زنان در کارهایشان دارند اکثر زن‌های سریال های ایشان مستقل و متفاوت هستند.

امتیاز شما