امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پویش نذر ماسک در رادیو گفت و گو

مشاهده ۹۹۳
۱۳۹۹/۰۵/۲۵- ۱۰:۴۶

مدیر گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفت و گو گفت: ضمن دعوت از کلیه خیرین، نهادها، سازمان‌ها و مردم کریم این سرزمین، با راه اندازی پویش نذر ماسک، گام اول ساماندهی این نذورات و ترویج این اقدام خداپسندانه را برداشته ایم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفت و گو در خصوص راه اندازی پویش نذر ماسک در این شبکه رادیویی گفت: امسال تحت الشعاع شیوع مجدد بیماری کرونا، ماه محرم با حال و هوای متفاوتی خواهد آمد. در روزگاری که این بیماری توان مالی و اقتصادی خانواده‌های آسیب پذیر را بیش از پیش ضعیف کرده است، شاید بتوان با ساماندهی نذورات ماه محرم، که نشان از احسان و نیکوکاری مردم این سرزمین دارد، بخشی از نیازهای بهداشتی نیازمندان را در قالب پوشش نذر ماسک در کنار سایر نذورات جاری این ایام فراهم آورد. معافی مدنی افزود: لذا رادیو گفت و گو ضمن دعوت از کلیه خیرین، نهادها، سازمان‌ها و مردم کریم این سرزمین با راه اندازی پویش#نذر_ماسک، گام اول ساماندهی این نذورات و ترویج این اقدام خداپسندانه را برداشته و امیدواریم با یاری و تبلیغ این پویش، در گسترش زنجیره نذر ماسک گام های موثری را برداریم.

وی تاکید کرد: هدف از راه‌اندازی این پویش فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی درباره اهمیت استفاده از ماسک در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا است و شعار ما در این خصوص #نذر_ماسک تا بهره مندی همه از لوازم بهداشتی و کاهش شیوع بیماری کرونا است. مدیر گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفت و گو گفت: مخاطبان می توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ ضمن شرکت در این پویش، نظرات خود را با این شبکه در میان بگذارند.

شبکه رادیویی گفت و گو از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلکیشین‌های موبایلی و آدرس اینترنتی http://radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است و همچنین مخاطبان رادیو گفت و گو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توانند با شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

امتیاز شما