امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ناگفته‌های یک مادر فداکار در «شکلات تلخ»

مشاهده ۴۱۳
۱۳۹۹/۰۵/۲۵- ۱۰:۵۲

برنامه «شکلات تلخ» شنبه این هفته ( 25 مرداد) به مناسبت روز خانواده به داستان زندگی یک مادر فداکار که با مشکلات زندگی‌ دست به گریبان است، می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی احمدی تهیه کننده «شکلات تلخ» گفت: محور برنامه در چند هفته ابتدایی با موضوع نگرانی‌ های مرتبط با کودکان کار تولید شد و در گفت و گو با کارشناسان و مسئولان راهکارهای ساماندهی این گروه آسیب‌پذیر مطرح شد، از این رو بر آن شدیم تا به مناسبت روز خانواده، سرفصل اصلی این برنامه را که مربوط به کودکان کار و مشکلات اقتصادی آنان است را با عامل مهم و موثر خانواده بررسی کنیم.
تهیه کننده برنامه «شکلات تلخ» افزود: محسن دلبری، مدیر کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهمان این برنامه، قرار است، موضوع کار در منازل و سبک و سیاق اشتغالزایی در استان‌های مختلف را بررسی کند.
در این قسمت از برنامه نیز با زنی فداکار همراه خواهیم بود که برای حفظ کانون خانواده و عدم حضور فرزندانش بر سر چهار‌راه‌ها، این بار خودش وارد گود شده است.
مجتبی احمدی، کارگردان برنامه «شکلات تلخ» ادامه داد:این برنامه به زودی با ورود به موضوع اورژانس اجتماعی، داستان و علل فاصله گرفتن دختران از خانه را تحلیل و بررسی می‌کند.
برنامه «شکلات تلخ» به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی و با اجرای دکتر مهدی اسماعیل‌ تبار و محمد جان‌ نثاری، روزهای شنبه و سه‌ شنبه ساعت 13:30 و روزهای یکشنبه و چهارشنبه 00:30 بامداد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌ رود.

امتیاز شما