امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ایوب آقاخانی «همسفر غائب» را به رادیو آورد

مشاهده ۴۹۰
۱۳۹۹/۰۵/۲۵- ۱۳:۰۱

مجموعه هفت قسمتی «همسفر غائب» به کارگردانی ایوب آقاخانی از رادیو نمایش و رادیو معارف پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه «همسفر غائب» به سفارش رادیو معارف، در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که به روی آنتن رادیو نمایش نیز می رود.

کارگردان نمایش رادیویی«همسفر غائب» گفت: این نمایش تصویری از رشادت های اتفاق افتاده از جانب مردم ایران در خط مقدم در هشت سال دفاع مقدس است. ایوب آقاخانی افزود: واقعیت این است که در این شکل از کارها، آنقدر موقعیت ها و شخصیت پردازی‌ ها، دیالوگ ها و عناصر دراماتیک مشابه استفاده شدند که نمی توانم بگویم لزوما این متن از نویسنده، تمایز ویژه ای با بقیه آثاری که در طی این سال ها رادیو تولید کرده، دارد. اما در اجرا سعی شد از طریق انتخاب های سنجیده بازیگران، پرداختن به جزئیات عاطفی و  ریزنقش های تولیدی و همچنین کنترل و مهندسی ریتمی‌، که برای یک نمایش ضرورت دارد، اجرای گرمی از داستانی نه چندان تازه، به مخاطب رادیو ارائه کنیم.

مجموعه«همسفر غائب» به نویسندگی معصومه سلیمی نسب، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی ایوب آقاخانی،  افکتوری نازنین حسن پور، گویندگی احمد گنجی و با هنرمندی مهدی طهماسبی، بهادر ابراهیمی، کامیار محبی، علی اصغر دریایی، محمدرضا قلمبر، محمد شریفی مقدم، امین بختیاری و مجتبی طباطبایی، ساعت 17 از رادیو معارف پخش می‌شود و ساعت 4:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

امتیاز شما