امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«وفا» سریال محرمی آی‌ فیلم شد

مشاهده ۵۱۷
۱۳۹۹/۰۵/۲۵- ۱۳:۱۲

مجموعه تلویزیونی «وفا» از دوشنبه ۲۷ مرداد، هر روز ساعت ۱۹ برای آی‌ فیلمی‌ها در سراسر کشور نمایش داده می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال «وفا» ساخته محمدحسین لطیفی، در جدول پخش کانال فارسی این شبکه قرار گرفت. این سریال در ۱۲ قسمت به تهیه‌ کنندگی منصور سهراب‌ پور محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در سال ۱۳۸۵ است که علیرضا افخمی نگارش آن را بر عهده داشت.
فرهاد اصلانی، فرهاد قائمیان، هانیه توسلی، پوریا پورسرخ، محسن قاضی مرادی، مهوش وقاری، رضا ایرانمنش، عدی رعد و حسن عدنان بازیگران این سریال بوده‌اند.
«وفا» داستانی عاشقانه را در بستری جاسوسی پلیسی روایت می‌ کند. عوامل موساد برای به‌ دام‌ انداختن یکی از مهره‌ های حزب‌ الله لبنان به‌نام حسین، نقشه‌ ای را برای نزدیکی یک جوان یهودی ایرانی به‌ نام ژوبین پناهی به خواهر حسین یعنی وفا ابوزید در لبنان طراحی می‌ کنند. ژوبین قربانی دسیسه‌ های عوامل رژیم صهیونیستی است. والدینش با توطئه موساد کشته شده‌ اند؛ اما اکنون بی‌ خبر از اهداف سازمان دلباخته وفا می‌ شود. اصرار ژوبین وفا را مجاب به ازدواج می‌ کند؛ اما با دخالت مأمور اطلاعاتی ایران همه‌ چیز برای او روشن می‌ شود. ژوبین که از سویی درگیر عشقی واقعی است و از سویی خود را بازیچه می‌ بیند تصمیم تازه‌ ای می‌ گیرد...
سریال«وفا» قرار است از دوشنبه، هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن قرار بگیرد. تکرار آن نیز در دو نوبت به فاصله هشت ساعت پخش می‌شود.

امتیاز شما