امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تربیت کودک موفق، موضوع امروز «به خانه بر می‌گردیم»

مشاهده ۷۰۴
۱۳۹۹/۰۵/۲۵- ۱۵:۲۷

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» امروز شنبه 25 مرداد، میزبان دکتر سیده‌ثریا علوی‌نژاد است تا درباره تربیت کودک موفق در خانواده با او گفت و گو کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «به خانه بر می‌ گردیم» از امروز با توجه به فرارسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان موضوع هفتگی خود را به این مقوله اختصاص داده و با نامگذاری هفته ملی خانواده این هفته میزبان خانه‌های خانواده ایران است. اما در روز نخست هفته، دکتر سیده‌ثریا علوی‌نژاد روانشناس بالینی و کودکان، درباره راه‌های شکوفایی استعدادهای کودکان و راهکارهای مناسب تربیتی والدین، با مخاطبان برنامه صحبت می‌کند.
همچنین در میز پزشکی این برنامه نیز بار دیگر دکتر محمد ترکمن حاضر می‌شود و بعد از صحبت درباره آخرین یافته‌های علمی ویروس کرونا در کودکان، درباره بی‌ قراری شیرخواران سخن می‌گوید و به سوالات ارسالی مادران پاسخ می دهد.
اما در میز هنری امروز هم خالق عروسک‌های جورابی، آزاده ربیعی آموزش دیگری را برای بینندگان در نظر گرفته است. در آیتم آشپزخانه نیز زهرا صادقی روش پخت دمپختک باقالی را آموزش می دهد.
بینندگان این برنامه می‌توانند سوالات خود را درخصوص مباحث امروز، در سامانه پیامکی 10000513 و یا در فضای مجازی برنامه به نشانی bekhanebarmigardim@ مطرح کنند.
برنامه «به خانه بر می‌ گردیم امروز شنبه 25 مرداد، ساعت 16:45 با اجرای محمدحسین مولایی و راحله امینیان روی آنتن شبکه پنج می رود.

امتیاز شما