امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صداوسیمای استان اصفهان برای ایام عزاداری سالار شهیدان

مشاهده ۸۸۸
۱۳۹۹/۰۵/۲۷- ۱۲:۱۵

فهرست برنامه‌های صداوسیمای مرکز اصفهان در ایام محرم اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز اصفهان  در این ایام علاوه بر اختصاص برنامه‌های معمول خود به موضوع قیام خونین امام حسین (ع) و عزاداری ماه محرم، ویژه برنامه‌ هایی را تدارک دیده است. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برنامه «آیین عشق بازی» اشاره کرد که به صورت زنده به مدت 500 دقیقه پخش خواهد شد.، برنامه «والفجر» نیز به صورت زنده به مدت 840 دقیقه و برنامه«توسل خانگی»به مدت 140 دقیقه از سیمای مرکز اصفهان روانه آنتن می‌شود.
همچنین پخش عزاداری ظهر تاسوعا و عاشورا و نماز ظهر عاشورا به صورت زنده به مدت 210 دقیقه، «روایت هیئت» به مدت 100 دقیقه، برنامه «اصفهان امروز» به مدت کل 50 دقیقه و سخنرانی‌های مذهبی به مدت  600 دقیقه از دیگر برنامه‌های این رسانه استانی برای ماه محرم به شمار می آیند.
تهیه و پخش برنامه‌های تامینی، ساخت کلیپ ویژه محرم، ساخت انواع کلاکت نوحه خوانی، وله‌های گرافیکی ویژه محرم از دیگر اقدامات شبکه تلویزیونی اصفهان است.
معاونت صدای مرکز اصفهان نیز علاوه بر پخش برنامه‌های همیشگی و تامینی با موضوع محرم، ویژه برنامه‌ های «خیمه» را در 13 قسمت 75 دقیقه ای، «نمایش ویژه» را در  10 برنامه 30 دقیقه ای ، «آوای محرم» را در 10 برنامه 30 دقیقه ای و «سخنرانی» را در 10 برنامه 15 دقیقه ای  برای شنوندگان اصفهانی در نظر گرفته است.
رادیو اصفهان برنامه‌های «سلام اصفهان»، «قرار بندگی»، «بشارت» و «آینه» را نیز ویژه ایام محرم تولید کرده است تا در این برنامه‌ها از فلسفه قیام عاشورا و نهضت حسینی بگوید.
همچنین معاونت خبر مرکز اصفهان همگام با سایر واحدهای مرکز، با تولید و پخش 70 گزارش خبری ویژه محرم در تلویزیون و رادیو، 80 خبر مکتوب و 120 عنوان محتوای متناسب این ایام  و همچنین  ارسال و پخش گزارش های ویژه از شبکه‌های سراسری، فضای مجازی و سایت خبرگزاری به موضوع محرم می‌ پردازد.
برگزاری پویش «#هر_خانه_یک_حسینیه»، ساخت کلیپ رعایت اصول بهداشتی در مراسم عزاداری محرم، تولید و انتشار کلیپ های مختلف با موضوع محرم و عزاداری امام حسین علیه السلام، تولید و پخش روزانه 7 دقیقه برنامه از شبکه سیمای اصفهان، تولید محتوا در صفحه سایت مرکز ویژه ماه محرم، تامین، انتشار محتوای مناسب ویژه محرم، اطلاع رسانی برنامه‌های صداوسیما در کانال ها و شبکه‌های مختلف مرکز، تعامل با مخاطبان و انتشار محتوای مخاطبان در کانال های سروش و انعکاس مراسم عزاداری استان نیز از جمله اقدامات معاونت فضای مجازی مرکز اصفهان ویژه ایام محرم امسال است.

تصاویر

امتیاز شما