امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

برنامه های شبکه پنج سیما در جشنواره «نانو و رسانه»برگزیده شدند

مشاهده ۳۱۲
۱۳۹۹/۰۵/۲۸- ۱۳:۰۳

دو برنامه «مدیر مسئول» و «یه روز تازه» شبکه پنج سیما با موضوع فناوری نانو، در جشنواره «نانو و رسانه» برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برترین رسانه‌ ها و فعالان خبری حوزه فناوری نانو در سال ۹۸، دو‌شنبه ۲۷ مرداد، در کارخانه نوآوری معاونت علمی ریاست جمهوری با حضور برخی از مسئولان ستاد توسعه فناوری نانو و فعالان رسانه‌ ای معرفی شدند.
ستاد نانو هر سال بر اساس ارزیابی عملکرد رسانه‌ ها اقدام به برگزاری جشنواره «نانو و رسانه» و قدردانی از رسانه‌های برتر، افراد با عملکرد برتر و آثار برتر، در ترویج فناوری نانو می‌ کند.
این جشنواره آثار رسانه‌های رسمی را در شش بخش صدا، سیما، خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، عکس و شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌ کند.
امسال این جشنواره که به‌ علت شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و تنها با حضور معدودی از شرکت کنندگان برگزار شد، برترین‌های رسانه‌های عمومی و تخصصی را در حوزه فناوری ‌نانو معرفی کرد.
دو برنامه «مدیر مسئول» و «یه روز تازه» شبکه پنج سیما در بین برنامه‌های سیما، در این جشنواره به عنوان بهترین برنامه‌هایی معرفی شدند که بهتر و بیشتر به موضوع فناوری نانو پرداخته اند.
یادآور می‌شود در این مراسم شبکه پنج سیما با توجه به اینکه در سال ۹۸ به صورت کمی و کیفی به مقولات مرتبط با فناوری نانو بهتر و بیشتر پرداخته بود به عنوان شبکه اول معرفی و لوح سپاس این جشنواره به مهدی کریمی قائم مقام شبکه پنج سیما به نمایندگی از همه مدیران و برنامه ساران شبکه پنج اهدا شد.

امتیاز شما