امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

برنامه های صداوسیمای فارس در هفته دولت

مشاهده ۷۵۷
۱۳۹۹/۰۶/۰۱- ۱۴:۲۰

صداوسیمای مرکز فارس به مناسبت هفته دولت، برنامه‌های گسترده ای را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هم زمان با هفته دولت، رسانه استانی فارس، در ادامه رسالت خود برای اطلاع رسانی هر چه بیشتر به مخاطبان، در نظر دارد برنامه‌های متعددی را به منظور ارائه عملکرد مسئولان استانی در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی تولید و پخش کند.

**پخش کارنامه دولت از صدا و سیمای مرکز فارس

برنامه زنده تلویزیونی «کارنامه» از برنامه‌های هفته دولت است که به مدت 45 دقیقه هر شب از ساعت 22:15 پخش می‌شود. این برنامه هر شب میزبان یکی از مدیران کل یا روسای دستگاه‌های اجرایی است و در مجموع در طول این هفته یازده برنامه در قالب برنامه «کارنامه» پخش می‌کند. بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته روز شنبه اول شهریور ماه برنامه «کارنامه» میزبان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و مدیرکل ورزش و جوانان می‌شود و استاندار  فارس نیز روز یکشنبه در این برنامه حضور می یابد. همچنین مدیران عامل شرکت‌ های سهامی آب منطقه‌ای فارس و برق منطقه‌ ای استان روز دوشنبه، رئیس سازمان‌های جهاد کشاورزی و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان روز سه شنبه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی فارس و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان روز چهارشنبه و روسای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فارس و دانشگاه شیراز روز پنجشنبه در برنامه «کارنامه» حاضر می‌شوند.

سیمای مرکز فارس در هفته دولت، برنامه دیگری با عنوان «نگاه روز» را به مدت 25 دقیقه، هر روز ساعت 11 از سیمای مرکز فارس پخش می‌کند. در برنامه «نگاه روز» روز شنبه اول شهریور ماه مدیرکل راه و شهرسازی استان، یکشنبه مدیر عامل شرکت گاز، روز دوشنبه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، سه شنبه مدیر کل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان، چهارشنبه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و روز پنجشنبه مدیرکل میراث فرهنگی فارس حضور می یابند تا از عملکردشان با مردم فارس سخن بگویند.

برنامه زنده رادیویی «گفت و گو» به مدت ۴۵ دقیقه هر روز از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 13:15 تا 14 روی آنتن می رود و هر روز یکی از روسای دستگاه‌ های اجرایی و مدیران کل ادارات را دعوت می‌کند.
برنامه زنده و رادیویی «سلام کاکو» نیز از دیگر برنامه‌های رادیو فارس است که همزمان با هفته دولت از شنبه تا چهارشنبه هر روز از ساعت 7:05 به مدت پنجاه و پنج دقیقه از صدای مرکز استان پخش می‌ شود و با برقراری ارتباط مستقیم با یکی از مدیران کل ادارات و یا روسای دستگاه‌های اجرایی، عملکرد مسئولان دولتی را به گوش شنوندگان می رساند.
از دیگر برنامه‌های رادیویی زنده در این ایام می توان به برنامه‌های «مجله فارس» و «مجله نیمروز» اشاره کرد که به ارتباط تلفنی با فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان اختصاص دارد.

**گزارش توسعه فارس در اخبار

پخش اخبار مربوط به افتتاح ها، کلنگ‌زنی‌ ها، همایش و جلسات مختلف از جمله اقداماتی است که تلاش می‌ شود در هفته دولت به بهترین شکل انجام شود‌. پوشش این اخبار در برنامه‌ های خبری که در ساعات مختلف از صداوسیمای مرکز فارس پخش می‌ شود از اقدامات معاونت خبر این رسانه استانی است.

** پوشش گسترده اقدامات دولت از طریق فضای مجازی

پوشش خبری عملکرد ادارات و دستگاه‌ های اجرایی و همچنین سازمان‌های مختلف استان در هفته دولت در قالب عکس نوشت اینفوگرافی، تقطیع برنامه صداوسیما با موضوع هفته دولت و انتشار آن در فضای مجازی از جمله برنامه‌ هایی است که در هفته دولت با بهترین شیوه در حوزه معاونت فضای مجازی انجام خواهد شد.

تصاویر

امتیاز شما