امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

روایت هیسپان تی وی از نقش منحصر به فرد هنگ کنگ

مشاهده ۷۵۹
۱۳۹۹/۰۶/۰۲- ۱۳:۱۸

برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Brecha Económica) شبکه هیسپان تی وی به بررسی موضوع نقش مهم اقتصادی هنگ کنگ، چین یکپارچه و مداخلات غرب می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه نقش منحصر به فرد هنگ کنگ به عنوان یک مرکز تجاری، مالی و نظامی‌ بین المللی در منطقه و دخالت ایالات متحده و انگلیس در امور داخلی این کشور واکاوی می‌ شود.
چین با صدور بیانیه ای از ایالات متحده و انگلستان خواست که فورا مداخله در امور هنگ کنگ را متوقف کنند و باعث ایجاد تنش در منطقه نشوند. یک مقام ارشد وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرد از آنجایی که موضوع هنگ کنگ موضوعی کاملا داخلی است و به چین مربوط می‌ شود، هیچ کشور یا نیرویی حق دخالت در این منطقه را ندارد. در این برنامه به مسئله اهمیت هنگ کنگ برای چین پرداخته می‌شود و نقش آن در عرصه سیاسی و بین المللی بررسی می‌شود.
برنامه «شکاف اقتصادی» با اجرای مهدیه اسماعیل پور، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبان گردانی، روزهای دوشنبه ساعت 5:30 به وقت تهران پخش می‌ شود و تکرار آن همان روز ساعات10:30،14،19:30 و روز سه شنبه ساعت3:30 ،13و 17:30روی آنتن هیسپان تی وی می‌ رود.

امتیاز شما