امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس اقدامات مسئولان خراسان رضوی درشبکه استانی

مشاهده ۶۰۲
۱۳۹۹/۰۶/۰۳- ۱۰:۳۳

صداوسیمای خراسان رضوی به منظور انعکاس اقدامات مسئولان دولتی این استان، در هفته دولت ویژه برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در سیمای خراسان رضوی ویژه برنامه «شب شرقی» به تهیه کنندگی سیدحسین خدادایان در هفته دولت با حضورحسن جعفری معاون سیاسی امنیتی استاندار و ارتباط تلفنی با سایرمسئولان به ارائه خدمات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان می‌ پردازد. از آیتم های این برنامه می توان به گزارش و تلفن‌ های مردمی و ارتباط تلفنی با مسئولان استانی اشاره کرد.

برنامه «صبح خراسانی» به تهیه کنندگی محسن وکیلی در ایام هفته دولت هر روز از ساعت 8 صبح به مدت 50 دقیقه با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی میهمان مخاطبان شبکه استانی می‌شود و به بیان دستاوردهای دولت می‌ پردازند.

مهندس رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و معاونان وی  با حضور در برنامه تلویزیونی «اشاره» به تهیه کنندگی آرش رهبر، خدمات دولت و ویژگی‌های مثلث اقتصادی و معین‌های اقتصادی در شهرستان‌های مختلف استان را تشریح می‌کند.

همچنین سیمای خراسان رضوی با تولید و پخش کلیپ های مختلف در خصوص شهیدان باهنر و رجایی، زیرنویس، وله مناسبتی ویژه هفته دولت، تلاش و خدمات دولت مردان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان را به نمایش می‌گذارد.

صدای خراسان رضوی در هفته دولت برنامه ای به عنوان «ره آورد» را پخش می‌کند که ویژگی این برنامه شنیدن صدای مردم شهرستان‌ ها در کنار توجه به دستاوردهای شهرستان‌های دولت است.
برنامه رادیویی «مردم و مسئولان» هم در یک قسمت با حضور فرماندار و مسئولان به مدت 60 دقیقه پخش می‌ شود، این برنامه ساعت 13 شروع و ساعت 14 به پایان می رسد. برنامه «مردم و مسئولان» به تهیه کنندگی محمد کمالی و گویندگی محمد قاسمی اجرا می‌شود. پخش تلفن مردمی‌ و پاسخگویی، گزارش، موسیقی و اطلاعات راجع به موضوع برنامه از آیتم های این برنامه به شمار می آیند.

برنامه رادیویی دیگر این رسانه استانی نیز با عنوان «ما می توانیم» در هفته دولت، با آیتم هایی چون گزارش، حضور کارشناس و معرفی کارآفرین‌ ها از ساعت 13 تا 13:55 پخش می‌شود.
همچین برنامه «شبا هنگام» هم در 6 قسمت که هر قسمت آن 60 دقیقه است از ساعت 21 به تهیه کنندگی محمدرضا غوث روی انتن می‌رود.
همچنین سایر برنامه‌های همیشگی رادیو از قبیل «پرس و جو»، «دهکده»، «کرمانجی»، «قرار انقلاب»، «شب های محرم» و «صبح بخیر خراسان» نیز با حضور مسئولان استان به صورت زنده و ضبطی در کنار سایر برنامه‌های تامینی، به دستاوردها و عملکرد دستگاه‌ های اجرایی و نهادهای استان می‌ پردازند.

معاونت اطلاعات و اخبار خراسان رضوی ضمن تولید و پخش گزارش هایی ویژه درخصوص کرونا عملکرد دستگاه‌های اجرایی در دوران شیوع کرونا، افتتاح طرح های مهم هفته دولت و همچنین مثلث توسعه، نماد توسعه استان، معین‌های اقتصادی محرک توسعه، کلینیک های کسب و کار، رونق صنایع کوچک و متوسط، کارآفرینان برتر، پوشش کامل افتتاح طرح های مختلف عمرانی را در دستور کار قرار داده است و طبق پیش بینی، خبر و گزارش های مختلفی را در این هفته به فراخور موضوع تولید و پخش می‌کند.

فضای مجازی صدا و سیمای خراسان رضوی نیز به مناسبت هفته دولت به تولید و انتشار بیش از 250 متن، خبر و گزارش، تولید 10 عکس نوشت و پوستر، 10 اینفوگرافی 4 گیف، 4 استیکر، 2 مستند مصاحبه محور، 8پادکست، 1 نماهنگ و بازتولید 20 ویدئوی کوتاه درموضوعات مختلف از جمله اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات و خدمات دولتمردان در هفته دولت می‌پردازد.

امتیاز شما