امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پوشش عملکرد دولت در رسانه استانی چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۵۸۴
۱۳۹۹/۰۶/۰۳- ۱۳:۱۷

هم زمان با هفته دولت ویژه برنامه‌های متنوعی در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تولید و پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای جهان بین با ویژه برنامه ای با عنوان «چشم انداز» در هفته دولت میزبان مسئولان استانی و مدیران ادارات و نهادهای دولتی چهارمحال و بختیاری خواهد بود تا عملکرد، دستاوردها و خدمات دولت را در استان بررسی کند. ویژه برنامه «چشم انداز» به تهیه کنندگی و کارگردانی شهره احمدپور در طول هفته دولت از ساعت 18 به مدت 45 دقیقه به صورت زنده پخش می‌ شود.همچنین در برنامه‌های همیشگی این شبکه استانی همچون «زیر یک سقف» و «روز نو» نیز به موضوع هفته دولت پرداخته می‌ شود.
رادیو جهان بین هم در هفته دولت با برنامه‌ های مختلف خود، روزانه به منظور بررسی اهمیت هفته دولت، اقدامات انجام شده برای تحقق شعار سال و عملکرد دستگاه‌های اجرایی، با شنوندگان همراه می‌شود.
برنامه «مردم و مسئولان» با نگاه ویژه به هفته دولت، روز سه شنبه 4 شهریور از ساعت 11:30به مدت 60 دقیقه با حضور یکی از مدیران ارشد استان به تشریح عملکرد و خدمات دولت در استان می‌ پردازد.
در برنامه «پیک صبح» مدیر روابط عمومی استانداری با حضور در این برنامه در خصوص برنامه‌های هفته دولت اطلاع رسانی می‌کند.
در برنامه‌های «پیک عصر»، «جاده جوانی»، «موج زنده رود» و «صبح و زندگی» فرمانداران و مدیران کل برخی از ادارات استان حضور می یابند و با تشریح عملکرد و خدمات دولت در بخش های مرتبط، اخبار و اطلاعات مربوط به افتتاحیه‌ها و رویدادهای این هفته با شنوندگان رادیو همراه می‌شوند.
معاونت خبر صدا و سیمای استان هم اهتمام ویژه ای برای تولید برنامه‌های خبری و پوشش مراسم و رویدادهای هفته دولت در استان دارد که از جمله اقدامات این معاونت می توان به انعکاس کامل خبرهای مربوط به هفته دولت در دو بخش اختصاصی 16 رادیو و 23 تلویزیون در کنار پخش خبرهای هفته دولت در سایر بخش های خبری اشاره کرد. همچنین برقراری ارتباط زنده اینترنتی با فرمانداران شهرستان‌ها در بخش خبری 20 سیما، برقراری ارتباط زنده تلفنی با فرمانداران شهرستان‌های 10گانه استان در خبر 16 رادیو، تولید 22 گزارش خبری در خصوص افتتاح طرح های هفته دولت و تولید هشت گزارش موضوعی تولیدی در خصوص فعالیت ها و خدمات نظام در استان چهارمحال و بختیاری از دیگر اقدامات این معاونت به شمار می آیند.
معاونت فضای مجازی مرکز در هفته دولت با تولید پوستر، معرفی برنامه‌ها در وب سایت، بارگذاری محتوای تولید و تأمین شده در پیام رسان‌ها و کلیه بسترهای فضای مجازی و استفاده از ظرفیت اپلیکیشن جهان بین با مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی همراه می‌ شود.

امتیاز شما