امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

کودکان بام ایران با تماشای «بچه‌ها سلام» کار بلد می‌شوند

مشاهده ۳۳۱
۱۳۹۹/۰۶/۰۴- ۱۳:۵۴

برنامه کودک«بچه‌ها سلام» از تولیدات سیمای چهان بین ضمن تلاش برای ایجاد لحظاتی شاد و سرگرم کننده، نکات آموزشی و تربیتی را با زبان شعر و نمایش به کودکان انتقال می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  این برنامه در هر فصل با ایده‌هایی جدید و خلاقانه با کودکان همراه می‌شود و در فصل تابستان با تأکید بر در خانه ماندن، با توجه به شرایط کرونایی، تلاش می‌کند با آموزش حرفه‌ ها و هنرهای گوناگون و با استفاده از موسیقی‌های شاد، کودکان را با مشاغل مختلف آشنا کند. معرفی مناطق تفریحی و دیدنی استان در قالب کلیپ های موزیکال و تشویق به بازدید از آنها به صورت مجازی، برگزاری مسابقه کاربازی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی هنگام بازی، معرفی کتاب و دلنوشته‌ ها و ... از آیتم های این برنامه است.

یکی دیگر از بخش های جالب و پرطرفدار این برنامه، بخش نمایشی است که بر اساس داستان‌ های جالبی که برای شخصیت های محبوب و مورد علاقه کودکان (غول غولک، ننغول، قلی و ننجون) اتفاق می افتد، نکات تربیتی به خانواده‌ها گوشزد و به کودکان آموزش داده می‌ شود.

برنامه«بچه‌ها سلام» به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی، اجرای بهاره غریبی و رویا ترابی و بازی مهدی سلیمی، محمد لله گانی، آرزو رئیسی و آرمان براتی، روزهای زوج ساعت 16 به مدت60 دقیقه به صورت زنده از سیمای جهان بین روی آنتن می رود.

تصاویر

امتیاز شما