امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«پرونده‌های فلسطین» از دریچه دوربین پرس تی وی

مشاهده ۶۶۶
۱۳۹۹/۰۶/۰۵- ۱۳:۱۱

مقاومت به عنوان تنها راه ممکن برای مقابله با اشغال سرزمین‌ های فلسطینی به دست اسرائیل، در برنامه این هفته «پرونده‌های فلسطین» (palestie files) شبکه پرس تی وی بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به آخرین گزارش ها مبنی بر تصاحب تنها ۱۵ درصد از سرزمین‌های اشغالی توسط فلسطینی‌ها به مرور تجاوزات و اشغالگری‌ های رژیم صهیونیستی در دهه‌ های اخیر که منجر به غارت سرزمین فلسطینیان شده است می‌ پردازد.
در ادامه این برنامه ضمن بررسی خشونت های سربازان رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و آسیب های ایجاد شده از سوی آن‌ها به محیط زیست و درختان زیتون در این سرزمین‌ ها، سوءاستفاده رژیم صهیونیستی از شیوع ویروس کرونا برای تشدید اشغالگری‌ های خود در فلسطین نیز واکاوی می‌شود.
واکنش غرب و دیگر کشورهای جهان نسبت به اشغالگری‌ ها و غارت سرزمین‌ های متعلق به فلسطینیان نیز مبحث دیگری است که در این برنامه بررسی می‌شود.
«پرونده‌های فلسطین» به تهیه کنندگی حسین الشیماری و اجرای وسام البحرانی جمعه 7 شهریور ساعت 12، به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 00:05، شنبه ساعت 13 و 20، یکشنبه ساعت 4، دوشنبه ساعت 11 و 17 و سه شنبه ساعت 15 روی آنتن می رود.

امتیاز شما