امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تبیین برنامه‌ های عملیاتی مکتب حاج قاسم در رسانه استانی کرمان

مشاهده ۳۷۸
۱۳۹۹/۰۶/۰۶- ۰۹:۱۱

دومین جلسه اعضای کمیته رسانه و فضای مجازی تببین مکتب حاج قاسم در صداوسیمای مرکز کرمان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جلسه درباره تهیه برنامه‌ های عملیاتی اجرایی این مکتب تبادل نظر و بر تولید محتواهای در شأن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هماهنگی کامل بین 14 کمیته دیگر تاکید شد.
در این جلسه فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: با توجه به ارادت همه مردم ایران به شهید سپهبد سلیمانی باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا همگان احساس کنند در گرامیداشت جایگاه حاج قاسم نقش و سهم دارند.

سردار معروفی با تأکید بر برگزاری مراسم سالگرد حاج قاسم با مشارکت همه دستگاه‌ها افزود: باید مکتب حاج قاسم را که خروجی دوران دفاع مقدس است به آینده پیوند زد و در این بین نقش رسانه‌ ها بسیار با اهمیت است.

وی گفت همه کارهایی که درباره مکتب حاج قاسم انجام می‌ شود فرهنگی است و می توان با داشتن یک بانک اطلاعاتی دقیق جریانی عمومی در کشور ایجاد کرد.

علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان و رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی تبیین مکتب حاج قاسم نیز گفت: شهید سپهبد سلیمانی یک شخصیت فرا ملی، فرا مذهبی و جهانی است و به همین علت باید در این کمیته با تصمیم های کارشناسی، محتوای مناسبی تولید و به سایر رسانه‌های استان ابلاغ شود.

 

امتیاز شما