امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مشارکت در پویش نذر ماسک رادیو تهران

مشاهده ۶۹۸
۱۳۹۹/۰۶/۱۰- ۱۱:۳۲

رادیو تهران از خیران دعوت کرد در پویش سلامت محور «نذر ماسک» که با عنوان (چند نفس تا سلامتی) در این شبکه رادیویی راه اندازی شده مشارکت کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مریم آصفی، تهیه کننده برنامه «تهران کلینیک» گفت: «نذر ماسک» با عنوان چند نفس تا سلامتی را از ابتدای هفته در برنامه «تهران کلینیک» رادیو تهران طراحی کرده ایم. وی افزود: در ایام شیوع بیماری کرونا و با ایجاد سبک جدید زندگی سالمِ نذورات ماه محرم و صفر هم می تواننددر تحقق بخشی از این سبک زندگی جدید سهیم باشند.

آصفی با بیان اینکهبرای اینکه همه گروه‌های مردم بتوانند نذوراتشان را ادا کنند، از کوچکترین چیز یعنی ماسک که هزینه زیادی ندارد شروع کردیم  گفت: شهروندان می توانند به جای نذورات متداول، نذوراتی مانند؛ لباس، تجهیزات پزشکی برای کادر درمان، الکل، دستکش و... نذر کنند. وحتی  اهدای خون و پلاسما را با این هدف انجام دهند. وی با بیان اینکه این برنامه سلامت محور، با تمرکز بر نذورات در اقلام پزشکی روی آنتن می رود گفت:  نامگذاری پویش هم باتوجه به پویش گذشته (چند قدم تا سلامتی) که برای پیاده روی بود انتخاب شده است.

گفتنی است؛ خیران می توانند از طریق واتس آپ به شماره 09202042675 در پویش نذر ماسک از رادیو تهران مشارکت داشته باشند.

برنامه«تهران کلینیک»، برنامه ای در حوزه پزشکی، بهداشت و سلامت و روانپزشکی است که با بررسی مسائل روز پزشکی از ساعت 10 صبح روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز روی آنتن رادیو تهران می رود.

امتیاز شما