امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

سبک زندگی حسینی به «روایت هیئت» در شبکه افق

مشاهده ۶۵۷
۱۳۹۹/۰۶/۱۱- ۱۷:۵۱

برنامه تلویزیونی «روایت هیئت» با موضوع سبک زندگی حسینی و عاشورایی از سه‌شنبه 11 شهریور، هر شب روی آنتن شبکه افق می‌ رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «روایت هیئت» عنوان برنامه تلویزیونی ویژه ماه محرم است که با محور سبک زندگی حسینی و عاشورایی از شبکه افق سیما پخش می‌ شود.
با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌ های مربوط به برگزاری مراسم عزاداری در امسال، هیئت‌ های مذهبی هماهنگی کاملی با پروتکل‌ های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند و عزاداران حسینی با رعایت این مسائل، به اقامه عزا پرداختند. بیان این فرهیختگی در هیئت‌ های مذهبی، بخشی از برنامه روایت هیئت را تشکیل می‌ دهد.
شعار اصلی این برنامه در فصل سوم، «باید تمام زندگی‌ ام مثل او شود» است که بر عناصری همچون عقلانیت و معنویت تاکید دارد. در این میان از اعضای هیئت‌ ها و کارشناسان حوزه هیئت دعوت به حضور در برنامه می‌ شود تا طی گفت‌ و گو با آن‌ها به مسئله سبک زندگی حسینی پرداخته شود.
سید محمد جواد ظرافت کارشناس و مجری این برنامه است و قرار است شخصیت‌ هایی همچون حجت‌ الاسلام و المسلمین پناهیان، دکتر رجبی دوانی، سید حسین آقامیری و سید رضا نریمانی در آن حضور یابند.
میان‌ برنامه‌ هایی با محور استقبال از اربعین، گذری بر اتفاقات دهه نخست محرم امسال و سبک زندگی هم در لابلای این گفت‌ و گوها به نمایش در می‌ آید.
«روایت هیئت» در 10 قسمت هر شب ساعت 21 به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌ شود.

امتیاز شما