امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تبلیغات کاندیداهای دور دوم انتخابات مجلس در رسانه استانی کردستان

مشاهده ۷۱۹
۱۳۹۹/۰۶/۱۲- ۰۹:۲۳

تبلیغات ستاد انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از رسانه استانی مرکز کردستان روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کردستان (حوزه انتخابیه بیجار) هرکدام به طور مساوی 30 دقیقه در تلویزیون و 30 دقیقه در رادیو فرصت تبلیغ دارند و با نظارت کمیسیون تبلیغات انتخابات متشکل از رئیس ستاد انتخابات و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان، در رسانه استانی مرکز کردستان برنامه‌های تبلیغی خود را اعلام می‌ کنند.

برنامه‌ها به صورت ضبطی و برای سه نوبت در تلویزیون و سه نوبت در رادیو شامل 5 دقیقه تیزر تبلیغاتی و 25 دقیقه گفت و گو تدارک دیده شده است.

برنامه‌ها از طریق قرعه کشی و با حضور نمایندگان نامزدها و در بازه زمانی سیزدهم تا بیستم شهریور پخش می‌شود و مجری در استودیوی مرکز کردستان  و در شرایطی یکسان سوالات خود را از کاندیداها می‌پرسد.

با توجه به شیوع بیماری کوید 19 و ممنوعیت فعالیت های انتخاباتی در سطح شهرها، صداوسیمای مرکز کردستان با ایجاد شور و نشاط انخاباتی به منظور حضور مردم در انتخابات و همچنین آشنایی مردم با برنامه‌ ها و دیدگاه‌ های نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی‌با مخاطبان همراه می‌ شود.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی بیجار 21 شهریور برگزار می‌ شود و شیوع کرونا سبب شده تا شیوه تبلیغات کاندیدا ها متفاوت تر از دیگر انتخابات باشد.

این برنامه‌ ها از ساعت 8 صبح روز  سیزدهم تا ساعت 8 صبح روز بیستم شهریور پخش می‌ شوند.

امتیاز شما